Ik wil hier niet veel woorden aan vuilmaken, maar wel graag een oordeel over de reacties van johnnyvv:
nieuws: SCP: internetfora vaak bevorderlijk voor de integratie
nieuws: SCP: internetfora vaak bevorderlijk voor de integratie
[ Voor 29% gewijzigd door RM-rf op 15-05-2006 12:56 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 49% gewijzigd door bszz op 15-05-2006 13:01 ]
[ Voor 35% gewijzigd door pagani op 15-05-2006 13:17 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
[ Voor 32% gewijzigd door pagani op 15-05-2006 13:24 ]
Als je met mij in discussie wilt graag! maar dan wel op inhoud en niet middels een verbaal vuistgevecht.Dat bszz boos wordt omdat hij zegt dat ik vooroordelen uitblaat (terwijl het geen mening is maar een feit) kan ik niets anders zeggen dan zielig.
Daar is dit niet de plek voor, maar ja. Ik noem een feit: taalbeheersing van allochtone nederlanders is een erkend probleem in de integratie. Jij noemt het een vooroordeel, maar dat is "ongegronde mening". Ik geef geen mening, dus snap ik je reaktie niet. Dat wekt bij mij een zekere mate van irritatie op.bszzz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:24:
[...]
Als je met mij in discussie wilt graag! maar dan wel op inhoud en niet middels een verbaal vuistgevecht.
Waar wil je het over hebben?
[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 15-05-2006 13:30 ]
[ Voor 3% gewijzigd door bszz op 15-05-2006 13:35 ]
Dat is natuurlijk wat anders dan te beweren dat alle allcohtonen direkt herkenbaar zijn aan taalproblemen:johnnyv.nl schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:28:
[...]
Daar is dit niet de plek voor, maar ja. Ik noem een feit: taalbeheersing van allochtone nederlanders is een erkend probleem in de integratie.
[ Voor 24% gewijzigd door bszz op 15-05-2006 13:50 ]
Dat wou ik eigenlijk net als reaktie tikken op de allereerste post, want het zal idd wel gewoon een enquete zijn geweest.bszzz schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:48:
OK, maar ik denk dat ze bij het SCP gewoon een interview hebben afgenomen waarbij één van de vragen over de afkomst ging. Je kunt nl. onmogelijk gefundeerde uitspraken hierover doen door te kijken naar het soort fouten dat voorkomt in reacties op internet....
[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 15-05-2006 14:01 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq