(IPAQ) publieke mappen synchroniseren en offline benaderen

Pagina: 1
Acties:

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Wat ik als eerst wil zeggen is dat ik vind dat er bar weinig te vinden is over synchroniseren etc. Staat die techniek nog in de kinderschoenen?.

Zoals jullie kunnen lezen in de topic titel zit ik met een vraag of ik op een ipaq publieke mappen OFFLINE kan benaderen. Ik heb er niet zo veel over kunnen vinden, ook over OMA en OWA kon ik al niet veel vinden, maar dat is uiteindelijk toch nog gelukt.

Wat ik wel heb gevonden is een programma waarmee je een Public map mee hoort te kunne synchroniseren, maar ik ben nog even aan het uitvogelen hoe dat programma werkt. Mischien dat jullie ondertusse met alternatieven kunnen komen

Programma wat ik nu gebruik heet Intellisync ( http://www.intellisync.com )

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58
AMD 64 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:59:
Wat ik als eerst wil zeggen is dat ik vind dat er bar weinig te vinden is over synchroniseren etc. Staat die techniek nog in de kinderschoenen?.
De techniek staat zeker niet in de kinderschoenen; zo is server-based activesync één van de belangrijkste wijzigingen in de nieuwste versie van Windows mobile.
Zoals jullie kunnen lezen in de topic titel zit ik met een vraag of ik op een ipaq publieke mappen OFFLINE kan benaderen. Ik heb er niet zo veel over kunnen vinden, ook over OMA en OWA kon ik al niet veel vinden, maar dat is uiteindelijk toch nog gelukt.
Als jij over OWA niet veel kunt vinden, dan kun je niet zoeken.
Wat ik wel heb gevonden is een programma waarmee je een Public map mee hoort te kunne synchroniseren, maar ik ben nog even aan het uitvogelen hoe dat programma werkt. Mischien dat jullie ondertusse met alternatieven kunnen komen

Programma wat ik nu gebruik heet Intellisync ( http://www.intellisync.com )
Mijn ervaring tot op heden is dat public folders door Activesync integraal genegeerd worden en dat je daarom met 3rd party software aan de gang moet.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
nouja met OWA ben ik toch ook flink aan het zoeke geweest. En had de oplossing al eigenlijk gevonde, maar ik dacht dat ik er niks aan had. totdat ik later hoorde dat het wel de oplossing was :D.

Ik heb nu met dat programmatje wat uit geprobeerd, maar die ondersteunt ook echt geen publieke mappen.. een andere optie zou zijn om de publieke mappen automatische in de inbox te laden en de inbox te synchroniseren. Maar liever doe ik dat niet!.

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!