hallo
ik ben voor een bedrijf een intranetsite aan het ontwikkelen.
Deze website is volledig in html zodat de mensen later alles zelf kunnen onderhouden en verder uitbreiden.
Alle medewerkers werken op het OS windows NT en hebben als browser IE 5.50.4807.2300 CO.
De intranetsite geeft een aanbod weer van hun opleidingen, deze opleidingen zijn opgenomen in een xml-bestand.
In een html pagina wordt een script aangeroepen en dat script roept op zijn beurt een xml- en xsl-bestand op en geeft dit weer in de pagina.
Voorbeeld:
In de html
--------------
In het script
-----------------
// Load XML
Mijn probleem is echter dat verschillende medewerkers de opleidingen niet te zien krijgen en andere wel terwijl iedereen dezelfde versie van webbrowser gebruikt.
Weet er iemand aan wat dit zou kunnen liggen?
Active scripting staat enabled.
Greetz
ik ben voor een bedrijf een intranetsite aan het ontwikkelen.
Deze website is volledig in html zodat de mensen later alles zelf kunnen onderhouden en verder uitbreiden.
Alle medewerkers werken op het OS windows NT en hebben als browser IE 5.50.4807.2300 CO.
De intranetsite geeft een aanbod weer van hun opleidingen, deze opleidingen zijn opgenomen in een xml-bestand.
In een html pagina wordt een script aangeroepen en dat script roept op zijn beurt een xml- en xsl-bestand op en geeft dit weer in de pagina.
Voorbeeld:
In de html
--------------
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <html> <head><title>test</title> </head> <body> <SCRIPT type="text/javascript" src="script/test.script"></SCRIPT> </body> </html> |
In het script
-----------------
// Load XML
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
| var xml = new ActiveXObject("Microsoft.XMLDOM") xml.async = false xml.load("xml/domeinen/test.xml")// Load XSL var xsl = new ActiveXObject("Microsoft.XMLDOM") xsl.async = false xsl.load("xml/domeinen/test.xsl")// Transform document.write(xml.transformNode(xsl)) |
Mijn probleem is echter dat verschillende medewerkers de opleidingen niet te zien krijgen en andere wel terwijl iedereen dezelfde versie van webbrowser gebruikt.
Weet er iemand aan wat dit zou kunnen liggen?
Active scripting staat enabled.
Greetz
[ Voor 9% gewijzigd door André op 15-05-2006 12:07 . Reden: code blokken toegevoegd ]