Toon posts:

wireless signaal uitzenden met pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen!
Ik vroeg me af of het mogelijk is om het adsl-internetsignaal dat ik via een utp-kabel in mijn pc binnenkrijg, wireless weer uit te zenden. ik heb namelijk sindskort een laptop en dus is het wel handig als ik door mijn hele kamer een internetsignaal op kan vangen ipv met kabels te klooien.

het modem kan ook wireless uitzenden maar dat staat nu uitgeschakeld. Dat ding staat namelijk in de kelder, ik woon op de 4de verdieping en het is een goed geisoleerd huis dus die afstand is helaas niet te overbruggen. Het handigst lijkt me dus als mijn pc het signaal kan uitzenden. Ik heb een wireless kaartje voor m'n pc.

Kan iemand me vertellen of dit mogelijk is en zo ja, hoe? :)

bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 11:43 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-04 13:03

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Een wireless router (access point) kopen en deze aan je pc hangen?
Deze zijn daar speciaal voor gemaakt :)

[ Voor 36% gewijzigd door Tukk op 15-05-2006 11:43 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:05

BCC

Wireless netwerk opzetten met de laptop en dan je Lan verbinding delen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:47

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Je kan een verbinding leggen tussen het wireless kaartje van je PC met het wireless (ingebouwde) kaartje van je laptop. Dan kun je gewoon internetten op je laptop via je PC (Internet delen). Je PC moet dan wel altijd aan staan...

Even zoeken op GoT naar Internet delen, en wireless lan (wlan). Overigens is een router niet noodzakelijk, wel een stuk makkelijker.

[ Voor 11% gewijzigd door Martin?81 op 15-05-2006 11:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
martinweb.nl schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:47:
Je kan een verbinding leggen tussen het wireless kaartje van je PC met het wireless (ingebouwde) kaartje van je laptop. Dan kun je gewoon internetten op je laptop via je PC (Internet delen). Je PC moet dan wel altijd aan staan...

Even zoeken op GoT naar Internet delen, en wireless lan (wlan).
hey handig! thnx! B) B) :)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ad-Hoc verbinding instellen en dan bij de draadkaart internet delen aanvinken.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1