[DPC] subteamevenementen enzo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Een hersenspinsel van mijn zijde :P

Ik weet uit ervaring dat er veel actieve subteams zijn die redelijk wat evenementen organiseren.
Zo komt de WeiLAN van TeamBVD er weer aan, de NoizyCows houden regelmatig barmeetings (zuipers ;) ) en zo zijn er nog veel meer dingen te noemen (Lan party's/Orgies/Meetingen)

Vaak zijn er bij dit soort evenementen ook andere teamleden uitgenodigd en gaat het onder het motto "meer zielen meer vreugd"
Ik wil hierbij alle teams/personen uitnodigen/vragen om hier op GoT een topic te openen met info over het geplande evenement, de deelnemers enz enz.
op die manier krijgen de organisatoren een drukkere meeting en kunnen wij lachen om de foto's >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Misschien na het overweldigende succes van de Tweakers.net Bowlingnights ook een DPC Bowlingnight introduceren? :D Ik zal er over nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Wellicht dat er dan gekozen kan worden voor een lokatie die centraal ligt, en die goed te bereiken is met het OV. Want DPC'ers wonen vrij verspreid over het land, en goede bereikbaarheid is wat dat betreft een belangrijk item om mee te nemen.

Zo is voor mij het WeiLAN terrein behoorlijk vervelend met het OV bereikbaar vanuit kop noord-holland, wat de reden is dat is daar niet kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het nadeel van het organiseren van algemene DPC evenementen, is dat een hele boel mensen enthousiast zijn, en dat als je het dan organiseert, er ineens maar een handvol mensen op komt dagen.

Door de vaste basis van subteamevenementen, zoals de WeiLAN te gebruiken, kan vrij eenvoudig een toch al goed bezocht evenement uitgebreid worden zonder er een hele organisatie voor op te zetten.
Dat zoiets dan bezwaren opwerpt zoals bereikbaarheid is door die vaste basis ook minder relevant; ervaring leert dat er altijd wel redenen te verzinnen zijn om niet te gaan (niet persoonlijk bedoeld overigens). Aan de andere kant blijkt dat het altijd dezelfde mensen zijn die ongeacht afstand of wat dan ook er gewoon zijn.
Het blijkt dan ook dat de locatie eigenlijk niet uitmaakt: de mensen die willen komen komen, en degenen die niet komen hadden dat (meestal) ook niet gedaan als het wel dichtbij is. Het is en blijft een kwestie van het stellen van prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[edit] dubbelpost dankzij trage bende :P

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 15-05-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Ik heb alvast afgetrapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Goed bezig, * Pim. trekt agenda :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Pim. schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:39:
Ge wilt gewoon elke zondag gratis eten, typisch weer een oerhollandse truc ...

Pim toch, je wordt voorspelbaar!

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

Pim. schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:39:
Kom jij ook? Oeh.... dan maar toch niet die drugs mee nemen :+.Gezellig in ieder geval :).

(maar dan moeten we helemaal meer BBQ's hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 11:55

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Leuk om ze een beetje 'openbaar' te maken :) .
Ik wil wel komen maar als (jonge) belg zijnde is nederland toch wel been beetje ver om te gaan bowlen ofzo :+ .

Hopelijk komt er ooit eens een bijeenkomst in België.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 19:15
Wie houdt je tegen om er zelf eentje te organiseren ;) Ik in ieder geval niet (en als Pim komt kun je meteen alle hollandse koeien aan de grens laten controleren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Niet alle subteams hebben er misschien zin in dat 'jan en alleman' op hun meetings komt? En de subteams die dat wel willen, kunnen hier toch ook aan denken (of toch niet?)...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobster schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:24:
Niet alle subteams hebben er misschien zin in dat 'jan en alleman' op hun meetings komt?
Ja, dan ga je hier een topic openen "Wij hebben een meeting, maar we willen er verder niemand bij hebben" natuurlijk 8)7

Stel je je evenement open: maak topic
Stel je je evenement niet open: maak geen topic

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:31

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

I'm with genius ^^

:P

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Pagina: 1