Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

World of Warcraft nieuwe servers ?

Pagina: 1
Acties:

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Sinds afgelopen zaterdag ben ik begonnen aan World of Warcraft spel bevalt me tot nu toe erg goed. Nu las ik dat sommige servers nieuwer zijn dan de andere, is hier misschien ergens info over te vinden ? Ik zoek namelijk een PVP server welke vrij recent is waardoor je met meer beginners op een server speelt zodat je kunt bij blijven, en niet meteen al een achterstand hebt.

Overigens las ik ook dat Blizzard hard werkt aan nieuwe servers, worden deze ergens aangekondigd zodra ze er zijn ? Of moet je dit maar raden ? Zijn er ergens datums bekend wanneer er nieuwe servers aan zitten te komen.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dit kun je denk ik beter vragen in het grooooooooote WoW topic :-p

WoW topic deel 8578:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1132424

[ Voor 42% gewijzigd door NiaX op 15-05-2006 11:03 ]

• Arundo
NiaX schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:03:
dit kun je denk ik beter vragen in het grooooooooote WoW topic :-p

WoW topic deel 8578:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1132424
Nou dat heb ik geprobeerd maar daar verdwijnt mijn vraag zo snel weer in de huidige discussie over de leeftijd van spelers :S

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

NOFI, maar je hebt 3 keer in 1 uur gevraagd nu. Dit is een vraag die past in het Grote WoW topic, dat er niet iemand antwoord binnen 1 uur is niet raar, wacht een dagje, en als je dan geen antwoord hebt, vraag je het opnieuw.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
maar om even op jouw vraag terug te komen:
volgens mij wordt bij het opstarten vaak vermeld welke servers nieuw zijn. Ook bij het selecteren staat het er volgens mij bij?

• Arundo
NiaX schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:16:
maar om even op jouw vraag terug te komen:
volgens mij wordt bij het opstarten vaak vermeld welke servers nieuw zijn. Ook bij het selecteren staat het er volgens mij bij?
Er staat Recommended servers maar dit zijn geloof ik niet de nieuwe zover ik kan nagaan.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Er bestaan geen servers waar meer beginners zitten....

Op het moment dat een nieuwe server in gebruik genomen wordt is het eerste wat gebeurt dat spelers de mogelijkheid krijgen hun karakters om te zetten van overvolle servers naar nieuwe servers. Op dat moment komt dus een enorme toestroom van high-level karakters naar die nieuwe servers en heb je dus al meteen een achterstand.

Als je net begint kun je het beste kijken op welke servers zich al interessante guilds of bekenden van je bevinden. Zijn die er niet dan kies je gewoon één van de Recommended servers aangezien daar de wachtrijen over het algemeen het kortst (of niet aanwezig) zijn zodat je makkelijk kunt spelen.

Nieuw of oud heeft daar niets mee te maken, de kans dat er een hele stapel level 60 karakters op de server rond lopen is nauwelijks te vermijden.

• Arundo
Croga schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:25:
Er bestaan geen servers waar meer beginners zitten....

Op het moment dat een nieuwe server in gebruik genomen wordt is het eerste wat gebeurt dat spelers de mogelijkheid krijgen hun karakters om te zetten van overvolle servers naar nieuwe servers. Op dat moment komt dus een enorme toestroom van high-level karakters naar die nieuwe servers en heb je dus al meteen een achterstand.

Als je net begint kun je het beste kijken op welke servers zich al interessante guilds of bekenden van je bevinden. Zijn die er niet dan kies je gewoon één van de Recommended servers aangezien daar de wachtrijen over het algemeen het kortst (of niet aanwezig) zijn zodat je makkelijk kunt spelen.

Nieuw of oud heeft daar niets mee te maken, de kans dat er een hele stapel level 60 karakters op de server rond lopen is nauwelijks te vermijden.
Tnx hier heb ik wat aan :) ok duidelijk het heeft dus geen nut om een nieuwe server te gaan zoeken overal kom je lvl 60 gasten tegen.

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 12:54

dommerick

is domm

boulderfist is op dit moment iets van 6 weken oud, dat betekent dat je veel low lvls 20-40 ziet, maar uiteraard ook gewoon veel lvl 60 mensen. Nadeel is wel dat de low lvl herbs, stel je neemt herbalism, niks waard zijn dankzij grote inflatie. Dit is juist een goudmijn voor low lvls op een server met weinig low lvls :p

Op boulderfist zitten iig ook een paar gotters, ik zit er zelf aan de horde kant... :)

Heeft geen signature.

Pagina: 1