Mitac mio data/tomtom kwijt na lege accu

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• marcelsmit
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Ik heb een Mitac mio 168 met tomtom 5 navigator,maar als de batterij leeg is (zo vaak gebruik ik hem niet) ben ik dus alles kwijt,ook de tomtom installatie.\
Nu heb ik weleens gehoord dat er iets is waardoor je een backupje kan maken ofzo waardoor je na een lege accu de tomtom enzo weer heel simpel terug kan zetten,ik heb ernaar gezocht op google en got maar kan er eigenlijk niets over vinden,misschien gebruik ik de verkeerde trefwoorden.
Weet iemand wat ik bedoel en zo ja,hoe of wat? :)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59

Sabbi

je denkt aan mij.

je zoekt naar bv sprite backup

• marcelsmit
oh mooi,maakt het nog uit welke versie ik neem? is het afhankelijk van welke windows erop die pda staat?

• marcelsmit
heb sprite geinstalleerd op mijn pc,maar als ik de wizard wil doen,zegt ie dat het programma niet geinstalleerd is op mijn device ,device zal de mitac mio zijn denk ik,maar als ik het wil installeen op de mitac zegt ie weer dat het daar niet voor geschikt is :s

Verwijderd

marcelsmit schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:30:
heb sprite geinstalleerd op mijn pc,maar als ik de wizard wil doen,zegt ie dat het programma niet geinstalleerd is op mijn device ,device zal de mitac mio zijn denk ik,maar als ik het wil installeen op de mitac zegt ie weer dat het daar niet voor geschikt is :s
ActiveSynch op je pc zetten (gratis te downloaden), dan herkent je pc ook de Mio weer.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik hoop dat de topicstarter daar inmiddels achter is. ;)

(Let op: dit topic is uit mei 2006. ;Y))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.