Wie kan mij helpen met het volgende probleem..?
Mijn site (www.j-n-b.nl) is opgebouwd uit Html / Css. In zowel Firefox als IE draait de site prima, maar ik heb gehoord dat het menu niet goed werkt in Safari. Ik heb vervolgens al even ge checkt hoe de site eruitziet in Safari met Icapture. Het probleem blijft echter dat ik de navigatie niet kan testen doordat je een screen shot krijgt. Ik heb het vermoeden dat de borders dan wel de achtergrond binnen het menu voor problemen zorgt maar ik kan dit niet met zekerheid zeggen gezien het feit ik geen MAC heb.
Hieronder het menu (css)
Mijn site (www.j-n-b.nl) is opgebouwd uit Html / Css. In zowel Firefox als IE draait de site prima, maar ik heb gehoord dat het menu niet goed werkt in Safari. Ik heb vervolgens al even ge checkt hoe de site eruitziet in Safari met Icapture. Het probleem blijft echter dat ik de navigatie niet kan testen doordat je een screen shot krijgt. Ik heb het vermoeden dat de borders dan wel de achtergrond binnen het menu voor problemen zorgt maar ik kan dit niet met zekerheid zeggen gezien het feit ik geen MAC heb.
Hieronder het menu (css)
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| #menu { float:left; margin:-240px 0px 0px -5px; padding:0px 0px 0px 0px; text-align:left; line-height:11px; background:transparent; } #nav { margin:0px 0px 0px 40px; background:transparent; } #nav a { display:block; margin:0px; padding:2px 0px 0px 15px; font:400 11px "Lucida Grande","Nimbus Sans Medium",Arial,sans-serif; line-height:18px; color:#666; background:transparent; text-decoration:none; border-top:1px solid #ccc; } #nav a:hover { color:#000; background:url(picts/button.gif) ; |
[ Voor 3% gewijzigd door André op 15-05-2006 11:36 ]