Front Row óf iPod bedienen met remote

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Ik heb hier een Macbook Pro en een iPod nano in een universal dock, nu wordt iedere keer de iPod actief en gaat deze 'meedoen' met de computer, volume harder, zachter, menu's openen, wanneer ik de Macbook met de remote bedien.

Kan ik dit veranderen? ik wil graag dat de iPod de remote negeert als deze aan de Macbook gekoppeld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
MahRain schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:41:
Ik heb hier een Macbook Pro en een iPod nano in een universal dock, nu wordt iedere keer de iPod actief en gaat deze 'meedoen' met de computer, volume harder, zachter, menu's openen, wanneer ik de Macbook met de remote bedien.

Kan ik dit veranderen? ik wil graag dat de iPod de remote negeert als deze aan de Macbook gekoppeld zit.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302545

;-)

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Dat doet 't dus niet, het werkt wel, maar de iPod's schermpje gaat nog steeds aan wanneer ik de computer bedien.

[ Voor 72% gewijzigd door MahRain op 15-05-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:35
Het probleem is dat alleen je Macbook Pro deze pairing ondersteunt en niet de iPod universal dock. Die zal dus altijd blijven reageren op de remote. Ik weet zo gauw geen oplossing hier voor behalve je iPod universal dock op een andere plek te zetten.

Als je iets doet, doe het dan goed.