Toon posts:

Op welke zender wordt het WK uitgezonden??

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet op welke zender het WK wordt uitgezonden??.

Groetjes Daan :>

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nederland 2.

Dat had je ook zelf wel even op kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand daar ook een stream van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk ns op de site van de NOS ofzo. Wellicht dat ze een stream hebben, maar misschien ook niet. Ik weet het niet, en ik ga het ook niet opzoeken want je kunt het best even zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:44:
weet iemand daar ook een stream van???
goeie kans dat het niet mag ivm met de tv-rechten. Ik denk iig dat je niet via bijv. de nos online kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een groot vermoeden dat de wedstrijden ook in andere landen worden opgenomen en zelfs beschikbaar zal zijn in HDTV-formaat zonder commentaar erbij. Het wk-voetbal wordt in iedergeval in HDTV-formaat uitgezonden, maar de NOS zal het via publieke kanalen in standaard PAL-formaat beschikbaar stellen, de HDTV-uitzendingen worden in Nederland achter een decoder gegooid. Of de NOS de wedstrijden daadwerkelik zal gaan streamen is nog niet duidelijk, ook niet of de streams live of vooraf opgenomen wedstridjen zullen zijn.

Eerlijk gezegd zit je in Tweakers.net Moddereter Forum op het verkeerde adres. Als je de TMF FAQ had gelezen dan weet je dat dit forum bedoeld is voor het bespreken van (power)moderaties op de Tweakers.net-frontpage en voor discussie met betrekking tot het moderatiesysteem. Niet om vragen te stellen over andere zaken; daar zijn de andere fora voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Alle topic reporters bedankt :Y)

@ daandejong, lees a.u.b. de Registratievoorwaarden en faq nog eens door dat bespaart je een hoop ongewenste vergissingen :).

Overigens doen tweakers elkaar constant de groeten dus hoeft dat niet onder je post opnieuw gedaan te worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.