Een mooi en goed surround-systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• kakels
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07-2025
Hoi,

Ik heb een hard-disk recorder gekocht (Panasonic DMR-EH55) en nu wil ik een surround systeem hieromheen kopen. Probleem is echter dat ik hier weinig verstand van heb, maar wel van mooi geluid hou bij een film of muziekje.

Ik heb wel zo'n 1000 euro over voor een goede set. Echter mijn vriendin ziet het niet zitten dat het huis straks 1 boxenparadijs wordt met daarbij ook nog eens een gigantische receiver. Wat kunnen jullie me aanraden als set, dat een goede kwaliteit heeft maar er ook niet overheersend uitziet met bijvoorbeeld niet al te grote boxen?

Alvast bedankt!

• kakels
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07-2025
Niemand?

Verwijderd

Ga naar de Mediamarkt.

Verwijderd

Wat heb je net nodig, versterker en boxen of boxen alleen, nog iets anders?

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:24

timovd

Voorsprong door techniek

voor een budget van €1000,- zou ik niet naar de MM gaan, maar naar bv. Staffhorst of een speaciaalzaak.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lees Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime eens door. Smaak is persoonlijk, en d'r is maar 1 remedie: naar een hifi-zaak gaan en je oor te luisteren leggen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ga naar een HiFi zaak (bijvoorbeeld MediaMarkt) en leg je oor te luister bij de verschillende sets. Als je je vriendin een plezier wilt doen ga je kijken naar de Bose 3-2-1 (Slecht 2 boxen, een basmodule en een DVD-speler/Tuner apparaat) of een Denon S101 (Deze laatste is aan te raden boven de Bose...alleen iets duurder).

Succes!

Verwijderd

Gewoon bij een aantal speciaalzaken langs gaan om te luisteren, voor 1000 euro moet er wel iets leuks te vinden zijn waarbij aan beide eisen voldaan kan worden..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:48
Dit is veel te algemeen, we kunnen je zo wel duizend en één verschillende dingen aanraden maar dan zie je door de bomen het bos helemaal niet meer:)

Je hebt voor jezelf in ieder geval al duidelijk dat het fysiek gezien geen omvangrijk gebeuren mag zijn (dus kleine speakers en sub en geen enorme receiver) en tevens heb je een maximaal budget. Dit alles is een prima uitgangspunt om er eens op uit te gaan en te kijken wat er zoal te krijgen is. Luister eens naar wat setjes (je kunt voor een complete set gaan of zelf een speakerset combineren met een afzonderlijke receiver) en je zult er, eventueel samen met je vriendin want zij moet ook tegen het spul aankijken, dan wel uitkomen. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.