360/PS3/blu-ray geschikte hdtv?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik heb zojuist gelezen dat op de ps3 en xbox 360 geen HDMI/HDCP zal zitten tot minimaal 2012, dat is het enige wat me tegenhoudde om te sparen voor een HD-LCD tv, maar ik ben bang dat ik voor de verkeerde zal kiezen, ik wil namelijk geen misskoop, en aangezien er hier mensen met veel kennis over video zitten, is mijn vraag: wat is de best geschikte hd-lcd tv voor gaming in 720P en in de toekomst blu-ray/hd-dvd op te kijken? ik zit te denken aan 106 cm en mijn budget is 1500 euro.

ik kan wel zelf gaan zoeken met google enzo maar er zijn hier mensen met ervaring, voordat ik bleeding op mn scherm krijg ofzo vraag ik het liever hier :*)

Btw, het sparen zal 3 maanden duren maar ik ben een persoon die liever alles ruim van tevoren regeld, dus bedankt voor de reacties als ze komen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tiduz op 14-05-2006 22:48 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 21:09

DarkSide

theres no place like ::1

1) in 2012 zal er denk ik wel een ps4 en een xbox1080 zijn. En de zullen vast wel HDMI hebben. PS3 krijgt dit ook naar mijn weten.
2) Er zijn idd zoveel tv's en zoveel topics over LCD tv's plasma en HDTV dat je toch echt zelf wat zou moeten uitzoeken. En 106cm voor €1500,- wil ik ook wel,
3) HD-DVD en Blu-ray spelers zullen ook gebruik maken van HDMI. Waarschijnlijk kun je nog een tijdje zonder, maar kans is wel dat wanneer je van de HD resolutie wilt genieten toch over HDMI zou moeten kijken, met HDCP.

Dus google even. Loop de topics hier rond. Zoek naar iets wat jouw aanspreekt en vraag daar dan wat vragen over. De kans is groot dat je nu alle Sony, Philips, JVC, Panasonic, Samsung, BENQ, Medion liefhebbers krijgt waardoor je nog steeds een grote berg overhoudt om uit te kiezen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
okay, daar heb je wel gelijk in, ik zoek wel rond en post dan de 1 of 2 tv's waar ik tussen twijfel en vraag opinions, als dat niet tegen de regels is teminste, thanks voor je tip :)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is wel tegen de regels. Het is de bedoeling dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat. Er zijn veel topics over TV's en je bent niet de eerste die die vraag stelt. Als je een topic als dit opent, ga dan dus eerst zelf op onderzoek uit, overweeg je overwegingen en stel hier je vraag samen met je overwegingen en waarom je dat overweegt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.