Toon posts:

[JS] events in embedded IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een script dat tijdens het typen rijen uit een tabel wegneemt die niet matchen met het getypte, soort autosuggest dus. Werkt allemaal prima, behalve in een embedded IE omgeving. voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de IE tab firefox extensie. Uiteindelijk moet het gaan werken in een desktop applicatie met een embedded IE venster, vandaar. Het werkt dus allemaal prima in een normaal IE venster

testje: http://www.rikkertkoppes.com/tests/dna/test.htm

Probleem lijkt te zijn dat keyup events niet doorkomen. onkeypress doet ie het namelijk wel, maar dat is niet zo handig aangezien op dat moment de value van de input nog niet is geupdate.

Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen? en iemand ideeen om het op te lossen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Het is een bug in de IE TAB extensie:
http://bugzilla.mozdev.org/show_bug.cgi?id=12370

Ik heb wat dingen geprobeerd, maar ik krijg het ook niet werkend. Een ranzige oplossing is om een interval te laten lopen die checked of er iets veranderd is.

[ Voor 23% gewijzigd door André op 14-05-2006 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
't werkt dus niet alleen niet onder IE tab, maar ook in andere applicaties waar een IE in embedded zit

edit:
briljant!, alleen in aangepaste versie. Onkeypress gebuiken en dan even een timertje van 50 ms zetten zodat de value wel is geupdate :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 22:17 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je het originele voorbeeldje nog... Wij gebruiken hier ook een embedded versie van IE in een andere applicatie.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

BtM909 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:37:
Heb je het originele voorbeeldje nog... Wij gebruiken hier ook een embedded versie van IE in een andere applicatie.
Welk voorbeeld bedoel je, het origineel uit de TS staat nog online.
En voor wat betreft de oplossing: de onkeyup wordt niet gefired dus doe je onkeypress="setTimeout('onkeyupfunctie()', 50);" ;)