AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Bekijk eens de 'Lekkende Condensatoren' onder het kopje 'Moederborden'
Bekijk eens de 'Lekkende Condensatoren' onder het kopje 'Moederborden'
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
aan uit schakelaar maakt kort sluiting?
(trek aan uit stekkertje er uit, zet pc aan met sleutel, zet pc uit, kijk of het nog gebeurd)
(trek aan uit stekkertje er uit, zet pc aan met sleutel, zet pc uit, kijk of het nog gebeurd)
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Andere voeding, ja misschien, maar in principe heb ik altijd een enermax voeding en die heeft nooit problemen gemaakt en was ineens zomaar uit het niets. Ja, heb wel wat gerommeld met hd's maar ja dat doet iedere tweakers. Dit komt echter uit het niets.
Ik zal de schakelaar controleren, updates volgen
Ik zal de schakelaar controleren, updates volgen
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Begin eens met die condensatoren, Thandor noemt ze niet voor niets
Oslik blyat! Oslik!
Heb je in de bios toevallig een optie staan die ASR heet? ASR oftewel Automatic System Recovery detecteerd of je pc al dan niet hangt en reboot het automatisch (onafhankelijk van Windows).
Loop je systemlogs dus eens na en kijk of er ergens een applicatie blijft hangen of toevallig een error veroorzaakt. Die optie in de bios komt meestal alleen voor op serverbordjes maar ik ben hem al meerdere keren op een normaal bord tegen gekomen. Mag bij een productie server ook nooit aan staan, in tegen stelling tot bijv een mailserver.
Loop je systemlogs dus eens na en kijk of er ergens een applicatie blijft hangen of toevallig een error veroorzaakt. Die optie in de bios komt meestal alleen voor op serverbordjes maar ik ben hem al meerdere keren op een normaal bord tegen gekomen. Mag bij een productie server ook nooit aan staan, in tegen stelling tot bijv een mailserver.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Pagina: 1