Ik heb een 3ghz system met daarin een 6600gt system. net ook een nieuwe voeding gekocht omdit allemaal te trekken. Ik erg blij natuurlijk alles werkte goed. WinXP pro geinstalleerd alleen had rare artifacts soms in mij system. Dus dacht weet je wat ik installeer een nieuwe windows alles schoonmaken en snelle boot. Ik gebruik windows alleen voor games dus veel hoefde er niet op. Ik dus de standaard fabrieks windows erin met SP2. Install verliep goed maar opeens bij het booten ging het fout. De kleur van het start scherms was opeens paars met groen. Ik dus vreemd....na een paar keer opnieuw te proberen niks. Ook windows SP1 geinstalleerd en daarna sp2 zelfde probleem. Dit vond ik raar want winxp pro draaide altijd met SP2. In ieder geval ik vond het niet zo groot probleem want het was toch maar een game pc dus veel in contact met virussen zou het niet komen. Ik dus dan maar windows sp1 geinstalleerd. Spel Entropia universe geinstalleerd en dahct dat alles goed werkte. Alleen ik had het gevoel dat er iets miste..het voelde allemaal zo langzaam aan. Ik 3dmark 2005 gedownload en benchmark gedraaid en opeens een score van 1066..terwijl ik op die winxp pro 3000+ had. En nu ben ik hier. wat zou dit het nu kunnen veroorzaken. Ik heb alles gepobeerd..gekeken naar een nieuwe bios niks. nieuwe drivers oude drivers ook niet.
iemand een idee hoe dit voorholpen kan worden. Ik heb nu dus 200 euro geinvesteerd in een systeem dat nu geen haar beter is dan my workstations met een radeon x300 budget kaart
Fujitisu-siemens Scaleo 600
3ghz P4 met hyper treading
1 gig geheugen
6600gt videokaart
460 watt enermax voeding
alleen moederbord is onbekend (in ieder geval een SiS chipset)
iemand een idee hoe dit voorholpen kan worden. Ik heb nu dus 200 euro geinvesteerd in een systeem dat nu geen haar beter is dan my workstations met een radeon x300 budget kaart
Fujitisu-siemens Scaleo 600
3ghz P4 met hyper treading
1 gig geheugen
6600gt videokaart
460 watt enermax voeding
alleen moederbord is onbekend (in ieder geval een SiS chipset)
[ Voor 6% gewijzigd door WarthogSmurf op 14-05-2006 19:44 ]