Toon posts:

onmogelijk een rw-dvd te formaten :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij nog steeds niet gelukt om een dvd-rw te (her) formateren. Het gaat gewoon om een data dvd met verschillende mappen (films) .
Als ik zoals ergens in dit forum beschreven staat een film moet afspelen en dan op setup drukken is de laatste optie nog steeds grijs (kan niet selecteren/niet beschikbaar) en kan ik dus geen dvd formaten :-( wie kan mij helpen?

grtz
guido

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Je beschrijving van het formatteren van een DVD is mij niet echt helemaal duidelijk.

Als het goed is zit er in Windows XP een functie "DVD wissen" oid ingebakken in de Verkenner, maar het kan zijn dat die pas werkt als je iets als Nero hebt geinstalleerd, aangezien dan ook pas het branden in XP werkt. (Windows heeft een licentie nodig oid daarvoor, die je o.a. met het installeren van Nero krijgt).

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 21:09

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je je DVD wilt formatteren? Welk brand programma gebruik je?
Ikzelf gebruik nero met de quick format functie en dat werkt perfect. Maar ook alcohol doet het prima.
Brand functionaliteit van windows heb ik nog nooit gebruikt, maar zou ook gewoon moeten werken.
Verder zou het niet uit moeten maken wat er op je DVD staat, als jij hem wilt formatteren dan moet dat gewoon kunnnen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.