Ik heb pas geleden een photoshoot gehad met een drummer. Heb wat foto's van zijn drumstel gemaakt, maar vanwege het lelijke licht van buiten, zijn toen de rolluiken dicht gegaan. Het was dus vrij donker op de plek waar het drumstel stond. Foto's daarentegen zijn wel aardig geworden. (kan altijd beter natuurlijk
)
Alleen, zoals velen misschien wel kennen, kon deze drummer ook een drumstokje tussen zijn vingers draaien en we hebben een aantal pogingen gewaagd om dit goed op foto vast te leggen. Dus alles stil op beeld, behalve de stokjes. Maar wat we ook probeerden, we kregen het niet voor elkaar. Niet met flitser, niet zonder flitser, lange sluitertijd, korte sluitertijd, etc etc.
Iemand nog tips wat we een andere keer zouden kunnen proberen ?
Ik heb de beschikking over een Canon 350D, een aantal lenzen (niet belangrijk, lijkt me) en een 580EX flitser.
Alleen, zoals velen misschien wel kennen, kon deze drummer ook een drumstokje tussen zijn vingers draaien en we hebben een aantal pogingen gewaagd om dit goed op foto vast te leggen. Dus alles stil op beeld, behalve de stokjes. Maar wat we ook probeerden, we kregen het niet voor elkaar. Niet met flitser, niet zonder flitser, lange sluitertijd, korte sluitertijd, etc etc.
Iemand nog tips wat we een andere keer zouden kunnen proberen ?
Ik heb de beschikking over een Canon 350D, een aantal lenzen (niet belangrijk, lijkt me) en een 580EX flitser.
edit:
ook een statief heb ik trouwens
ook een statief heb ik trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door Massiefje op 14-05-2006 18:15 ]