Toon posts:

[Word2k3]Terugvinden bewerkte doc van internet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende handelingen:

1. Hotmail openen
2. word doc downloaden en kiezen voor open (ipv save)
3. word doc bewerken en steeds save (dus niet save as doen)
4. word doc afsluiten
5. opzoek naar de locatie van word doc
6. openen word doc van hotmail
7. openen word doc in temp internet files, is oude word doc

Waarom kan ik de word doc bijvoorbeeld ook niet vinden in het file menu waar 4 laatst geopende word docs staan of recent documents in windows xp??

Betekent het tijdelijk openen van een word doc en saven, ook dat als je word afsluit hij (ondanks het saven) de file wist?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 16:47 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
In mijn temporary internet files staat altijd $bestandsnaam_nummer.doc Dat nummer wordt telkens één opgehoogd wanneer je het bestand opniuew (via Hotmail) opent.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:49:
In mijn temporary internet files staat altijd $bestandsnaam_nummer.doc Dat nummer wordt telkens één opgehoogd wanneer je het bestand opniuew (via Hotmail) opent.
De bestandsnaam daarvan is Interview[2].doc

Ik weet dus niet of dat voor het voor de 2e keer openen de aangevulde doc is geweest, maar het is nu in ieder geval de oorspronkelijk en er staat geen andere interview[].doc wat eventueel de bewerkte kan zijn :?

Waarom kan ik trouwens ook niet zoeken in C:\TEMP\Temporary Internet Files\Content.IE5 ?? die map zie ik ook niet als ik gewoon via deze computer naar C:\TEMP\Temporary Internet Files ga??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 16:55 ]

Verwijderd

Saven in de Temp directory is natuurlijk niet zo slim. Die bestanden mogen namelijk zonder meer overschreven worden. Je moet het Word document ofwel eerst saven (en niet openen) op een plek buiten de Temp directory, ofwel Save as... doen, en dan saven buiten de Temp directory.

Dat lijkt mij allemaal niet zo onlogisch.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:52:
Saven in de Temp directory is natuurlijk niet zo slim. Die bestanden mogen namelijk zonder meer overschreven worden. Je moet het Word document ofwel eerst saven (en niet openen) op een plek buiten de Temp directory, ofwel Save as... doen, en dan saven buiten de Temp directory.

Dat lijkt mij allemaal niet zo onlogisch.
Dat het dom is gegaan staat voorop, maar mijn vraag luidt nu, kan ik het nog terugkrijgen? Het lijkt erop dat windows (?) die temp word doc dus gewist heeft en nu een temp file heeft neergezet, alleen van de oude versie.

• sdomburg
Oei, je gebruikt IE. Gevalletje pech dus.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:57:
Oei, je gebruikt IE. Gevalletje pech dus.
Uitleg?

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dit kun je nog proberen:
http://www.dposoft.net/#b_dochid
Recovering deleted and overwritten documents

If a Microsoft Word document was deleted, the program will scan the entire disk to find contents of the deleted document. If the contents of the document were overwritten, it will be regenerated from file fragments found on the disk.

• sdomburg
IE heeft de leuke feature wanneer je een docent weer opent (in temporary internet files opslaat) de oude file simpelweg te overschrijven. Data weg dus. Firefox overschrijft het niet, maar plakt een nummer achter de bestandsnaam :)

Ja, zelf ook vaak genoeg die fout gemaakt :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer het nu met "recover my files 2.27" eens kijken of die 'm terug vindt

Werkt _/-\o_ een programma om in de FAQs te stoppen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 23:01 ]

Pagina: 1