Toon posts:

MX1000 soeling in linkermuisknop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds december de MX1000 maar nu heb ik een irritant probleempje.

Er is een kleine speling op de linkermuisknop gekomen. Ik kan de knop iets indrukken voordat je daadwerkelijk klikt. De knop zit eigenlijk een beetje lost. Ik denk dat het komt omdat ik hem al best veel heb gebruikt, het logitech logo is ook al best vaag geworden.

Is dit op een of andere manier te verhelpen?

edit: typo in de topictitel, ben nog niet helemaal wakker :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 16:08 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik heb de MX1000 al ongeveer 1,5 jaar, en bij mij is er nog geen speling in te bemerken.
Logitech logo is ook nog duidelijk leesbaar trouwens.
Lijkt me toch dat dit niet helemaal goed is. Misschien even contact opnemen met Logitech, of je leverancier, lijkt me dat dit gewoon garantie is, als je tenminste niet megalomp met je muis om gaat.
Heb namelijk ooit eens een klant gehad die gemiddeld eens in de 4 a 5 maand een nieuwe muis kwam kopen, als hij in zijn fanatisme tijdens het gamen na een potje te hebben verloren zijn muis weer eens tegen de muur aan had gesmeten, of er bovenop had gemept.

Het Ultraflat X ramplankje dat ik voor heb begint wel een beetje bagger te worden, maar eens een keertje open maken en kijken of ik die schoon kan maken, maar goed, dat terzijde...

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb een MX700. Maar ik heb hetzelfde probleem maar dan met de rechtermuisknop. Ik druk meestal gewoon net zo lang totdat het klikt. Erger mij er een beetje aan maar vindt het niet zo storend dat ik een oplossing nodig heb. Maar probeer hem eens los schroeven. Wie weet is er een palletje stuk of iets in die richting

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik gooi er niet mee maar gebruik hem gewoon vaak. Ik wil hem zelf niet gaan openschroeven want dan verloopt de garantie. Maar zal dit wel reden genoeg zijn om hem onder garantie terug te laten sturen denken jullie?

Verwijderd

ja.

Verwijderd

aha! heb ik ook! ik kan zonder problemen omruilen- na even gebeld te hebben met de winkel, moet nog gebeuren tho- maar dus een vaker voorkomend euvel.
Pagina: 1