7900 GT probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-07 23:53
Hallo,

Vorige week heb ik m`n 7800 GT ingeruild voor een ASUS TOP 7900 GT.
Het verschil was niet denderend maar wel merkbaar qwa FPS.

M`n specs :

AMD 64 3700+
1024MB pc3200 400 mhz
A8N-SLI
ASUS 7900 GT TOP
T7250K ( hardeschijf )
Tagan TG480-U22, 480W (ATX, PCI-e)
en 1 DVD-drive + Discette

Het ging me vooral om de goede OC resultaten van de kaart.
Bij Nvidea CP gaf hij bij `optimal settings` maarliefst 1702/561 ipv 1440/520 stock aan...

Dit leek me een beetje tè hoog dus probeerde ik eerst me 1600/560 en alles liep perfect, en 3Dmark05 score was 8500.. tov 7000 van m`n 7800 GT.

Hierna probeerde ik zònder toe-te-passen 1702/561, in Counter-Strike:Source en alles liep goed maar toen ik naar m`n temperatuur wou kijken drukte ik dus perongeluk op toepassen en activeerde ik m`n nieuwe settings, 1702/561.

Opeens kreeg ik allemaal groene en paarse lichtgevend pixels in m`n beeld en bleef het ook hangen en begon het te knipperen. Hierna heb ik direct m`n pc gereboot en terug gezet naar stock settings en het probleem leek opgelost...

Alleen hoef ik nu maar 10 mhz over te clocken en dan komen de groene en paarse pixels weer in beeld en kan ik niks meer doen. Dit gebeurd dus ook zonder een spel te starten...
Als ik dan weer reboot en een spel start gebeurd hetzelfde ...

Zelfs als ik FRAPS start dan komen die paarse en groene pixels in beeld ...

Ook heb ik m`n drivers opnieuw geinstaleerd en voledige windows opnieuw op een andere partitie van dezelfde Harde schijf, en na OC naar 1600/550 liep alles normaal...

Maar toen ik games van de andere partitie wou spelen gebeurde het weer en hierna ook met games van die andere partitie waar m`n nieuwe windows opstaat. :Z

Heeft iemand misschien een idee wat er mis mee kan zijn , hopelijk niet kaart naar de ****
Of andere suggesties wat ik misschien kan proberen ofzo .. ?

Alvast bedankt ! _/-\o_

Verwijderd

Ik denk dat jeje kaart beschadigt het met deze overklock...
Misschien is 1 van je pipes oid beschadigt waardoor je zulke rare groene strepen krijgt..
Je zou misschien kunnen zeuren om garantie, hoewel het niet zo hoort....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, wat pieterveenstra zegt had je zelf ook kunnen verzinnen...

Verder gaat dit topic preventief op slot voor ik mensen Officiele Waarschuwingen wegens illegale zaken (garantiefraude) moet gaan uitdelen :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.