Hey mensen,
Ik heb 2 keer Jack (Stereo,l/r) vanaf me drumodule naar me pc..ik zet er dan 2 omzetstukjes op om van jack, mini-jack te maken..die mini-jack zet ik dan weer in een verdeler (zoon boompje,van 2 naar 1) en die doe ik dan in me line in...
Maar ik blijf maar NIET snappen waarom ik het alleen links hoor,rechts doet gewoon niet mee...
Weet iemand misschien mij te helpen ?
Ik heb 2 keer Jack (Stereo,l/r) vanaf me drumodule naar me pc..ik zet er dan 2 omzetstukjes op om van jack, mini-jack te maken..die mini-jack zet ik dan weer in een verdeler (zoon boompje,van 2 naar 1) en die doe ik dan in me line in...
Maar ik blijf maar NIET snappen waarom ik het alleen links hoor,rechts doet gewoon niet mee...
Weet iemand misschien mij te helpen ?
) ik wil dus dmv 2 jack kabels, stereo kunne opnemen met me pc..Maar ik heb dus alleen links, dat is normaal niet zo'n probleem met gitaar ofso, want dan gebruik ik gewoon een Vst in Cubase,die het ''stereo'' maakt,oftwel gewoon linker-chan ook op 't rechter chan doet...maar ik MOET stereo met me drum, want elk onderdeel van me drumkit is appart ge-panned (
)..