Toon posts:

directx 10

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey,

ik ben van plan binnenkort een nieuwe pc te kopen.
maar ik heb nog een vraagje.
ik wil als video kaart de XFX 7900 gt kopen.
als directx 10 uit komt kan ik dan gewoon directx10 spelen op die video kaart spelen alleen dan zonder de feutres ervan ?

Alvast bedangt en groete Tom,

p.s. ja ik heb gegoogled en heb de zoek functie gebruikt maar kon echt niets vinden.

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 08:03
Weet je het zeker? Volgens mij kun je het antwoord echt overal vinden...

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Je kunt Dx10 games gewoon spelen; alleen je videokaart zal het misschien soms wat zwaarder krijgen omdat hij de directX 10 technieken niet ondersteunt.

Portfolio

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik heb altijd op mijn vorige DX8 kaart ook alle DX9 games kunnen spelen. Dus ja DX10 zal dan ook geen probleem zijn alleen kun je idd enkele grafische geintjes op je buik schrijven.
Maar uhm Google is niet alles, we hebben hier ook zoiets als GoT Search :)
Staat boven in ^^

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Uiteraard kan dat, je zal alleen de DX10 snufjes moeten missen.

March of the Eagles

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zullen we het omdraaien?

DirectX10 draait op elke mogelijke videokaart op de markt alleen de API zorgt ervoor dat wordt gedetecteerd wat de kaart allemaal kan en aan de hand daarvan wordt een game mooier of minder mooi weergegeven. Het is dus niet de vraag; kan mijn kaart DirectX10 aan; het is de vraag of DirectX10 features bevat die nog niet op jouw kaart geimplementeerd zijn.

Voor zover ik weet heeft de fabrikant NVidia daar al hele webpages over volgeschreven op hun eigen site en zijn de specs van DirectX10 ook allang bekend dus het antwoord had je (zoals hierboven mensen al zeggen) ook kunnen vinden zonder een topic te starten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

p.s. ja ik heb gegoogled en heb de zoek functie gebruikt maar kon echt niets vinden.
Dan heb je verkeerd zitten zoeken :o

Voortaan zou het handig zijn om te melden exact waarop je zocht en wat je toen vond. Misschien zou iets zo simpels als aanhalingstekens om de zoektermen al gescheeld hebben...

Maar hoe dan ook, dit is getuige de andere reacties wel duidelijk met een beetje doordacht leeswerk (www.nvidia.com idd...) te vinden :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.