Toon posts:

Asus X800Pro koelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn X800Pro wat overklokken, en daarom zoek ik een betere koeling. Nu zit er nog te stock-koeling op, en na een uurtje flink gamen (CoD2) loopt de kaart toch gauw tegen de 75 graden. Daar ben ik niet zo blij mee.

Goed, wat zijn de mogelijkheden? Waterkoeling, luchtkoeling, passieve koeling. Waterkoeling valt al af want dan moet ik alles gaan vervangen en daar heb ik niet zo'n trek in. Passieve koeling zou heel mooi zijn, maar ik denk niet dat dat goed genoeg koelt. Daarom wordt het dus luchtkoeling lijkt me. Koelt een Zallman goed genoeg voor dit heethoofdje? Of moet ik wat extremers pakken?

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:39
Daar zijn zat reviews op internet over te vinden. de Zalman VF700 zal het vast wel goed doen en waarschijnlijk ook stiller zijn. En je hebt ook nog de Arctic Coolers, die het ook niet slecht doen. Had je zelf ook wel kunnen vinden lijkt me.

AMD Ryzen 7 5800X, MSI X570 Gaming Edge Wifi, MSI GeForce RTX 3070 Gaming X TRIO, 2x 16GB G.Skill DDR4-3600, Samsung 970

• bajaking
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-07 19:54
Google is je vriend, er zijn veel mogelijkheden, Kijk maar eens naar een VF700/VF900/ATI Silencer?
Passief kan je beter niet doen, ik zou een VF700 of een Ati silencer nemen, zijn allebei goed.

Thierry88 was me voor :X

[ Voor 7% gewijzigd door bajaking op 14-05-2006 10:28 ]