Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb een Philips GoGear 1620 en ben van plan binnenkort een digitale camera te kopen (waarschijnlijk Canon A530). Het zou heel handig zijn als er een manier bestond om foto's van de camera op de GoGear te zetten zonder tussenkomst van een PC, dat geeft namelijk heel wat opslagcapaciteit. Weet iemand of dit kan? Zijn er misschien apparaatjes die foto's kunnen overzetten van het ene USB device naar een andere? Of card readers die de kaart kunnen kopieren naar een USB device?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dan zou je GoGear een usb-host functie moeten ondersteunen. Hij is immers degene die de data moet ontvangen. Zonder zo'n functie is het naar mijn weten niet mogelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou jammer zijn :(

Maar als ik m'n GoGear aan de PC koppel kan hij ook data ontvangen. Een 'losse' USB hub zou er dan toch ook naar moeten kunnen schrijven?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien wel, maar het moet natuurlijk ondersteund worden door de camera om hem door te sluizen direct naar je GoGear ;) Vaak zit zo'n optie er niet bij, dus het wordt een beetje zoekwerk.

offtopic:
ik heb in beide gevallen geen ervaring met de producten.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat gaat niet werken.
Je speler moet verbonden zijn met de pc, en die moet hem herkennen als UMS device voordat je er iets op kunt zetten. Zonder PC gaat dit je dus niet lukken en heb je USB Host nodig.