Toen ik dit topic tegenkwam: Overlijdensbericht: R.I.P. Afterburner79 ;( schrok ik best wel omdat de nick Afterburner79 me bekend in de oren klonk. Hoewel het een trieste zaak is vind ik het iets positiefs dat zoveel mensen hun medeleven betuigen in het topic en via daar ook in het condoleanceregister. Toen viel me het nog altijd groeiende aantal zwarte icons op waarvan de reden duidelijk moge zijn.. wat een mooi gebaar 
Ik wilde dus, ook al is het een triest gebeuren, laten merken hoe mooi ik het communitygevoel vind op dit forum! En ik neem aan dat ik vast niet de enige ben.
Ik hoop dat dit topic bestaansrecht heeft en het hier goed staat. Het is puur mijn compliment aan GoT en alle leden.
Overigens kende ik Afterburner79 niet persoonlijk, mocht dat zo lijken. Rust in vrede.
Ik wilde dus, ook al is het een triest gebeuren, laten merken hoe mooi ik het communitygevoel vind op dit forum! En ik neem aan dat ik vast niet de enige ben.
Ik hoop dat dit topic bestaansrecht heeft en het hier goed staat. Het is puur mijn compliment aan GoT en alle leden.
Overigens kende ik Afterburner79 niet persoonlijk, mocht dat zo lijken. Rust in vrede.
[ Voor 2% gewijzigd door Laurenz op 14-05-2006 01:41 . Reden: typo ]
Leave only footprints, take only memories