Ik als 16 jarige koter en nu eindelijk een bijbaantje zit erover te denken om toch eens een eigen digitale camera te kopen en ik interesseer me dan ook zeer in fotografie en lees ook vak deze topics op GoT, helaas kan ik de camera van mijn pa (een Powershot A95) niet al te vaak pakken omdat hij deze vaak meeheeft.
Nu zat ik aan een Fujifilm s5600 te denken, deze word tegenwoordig voor een hele nette prijs aangeboden en ik wil dan ook graag een prosumer camera, dSLR gaat me net te ver omdat ik niet snel andere lenzen etc ga gebruiken. Nu kom ik wel een paar punten tegen bij die camera waar ik toch niet helemaal blij mee ben.
-xD geheugen, is dit fijn en het is vooral vrij duur volgens mij?
-geen stabilisatie, dit lijkt me eigenlijk wel fijn met 10x optische zoom en alles
-de electronische viewfinder, is dit echt een nadeel of valt dat wel mee?
-kan wel ISO 1600, maar zijn deze foto's dan ook nog redelijk?
Kan iemand me deze camera aanraden of kan ik beter voor een ongeveer vergelijkbare (vooral in dit budget!) andere camera gaan?
Nu zat ik aan een Fujifilm s5600 te denken, deze word tegenwoordig voor een hele nette prijs aangeboden en ik wil dan ook graag een prosumer camera, dSLR gaat me net te ver omdat ik niet snel andere lenzen etc ga gebruiken. Nu kom ik wel een paar punten tegen bij die camera waar ik toch niet helemaal blij mee ben.
-xD geheugen, is dit fijn en het is vooral vrij duur volgens mij?
-geen stabilisatie, dit lijkt me eigenlijk wel fijn met 10x optische zoom en alles
-de electronische viewfinder, is dit echt een nadeel of valt dat wel mee?
-kan wel ISO 1600, maar zijn deze foto's dan ook nog redelijk?
Kan iemand me deze camera aanraden of kan ik beter voor een ongeveer vergelijkbare (vooral in dit budget!) andere camera gaan?