*Alvast m'n excuses als dit de verkeerde forum is, maar dit omvat zowel de apparatuur als games*
Omdat bepaalde games toch lekkerder spelen met dan zonder gamepad, ben ik op zoek naar een goede solide gamepad. Natuurlijk heb ik al e.e.a. bekeken, maar wat input helpt (vooral ervaringen). Maar eerst, de eisen en wensen:
Waar ben ik naar op zoek?
Goed, nu had ik zelf al een aantal gamepads bekeken:
Wireless controllers
Een andere issue is natuurlijk of de wireless controllers het waard zijn. Immers, als het op muizen aankomt kies ik juist bewust voor muisjes met een staartje. Die wireless dingen zijn te vaak merkbaar slomer en zwaarder. Hoe erg is het op dat gebied met de gamepads? Zitten die in een vergelijkbare situatie?
Omdat bepaalde games toch lekkerder spelen met dan zonder gamepad, ben ik op zoek naar een goede solide gamepad. Natuurlijk heb ik al e.e.a. bekeken, maar wat input helpt (vooral ervaringen). Maar eerst, de eisen en wensen:
Waar ben ik naar op zoek?
- Zwarte/* uitvoering *
- Wireless *
- Vibration Feedback
- 8+ knoppen
- D-pad en 2 stuurpookjes
- Betrouwbaar
- Goede ondersteuning voor games
Goed, nu had ik zelf al een aantal gamepads bekeken:
Wireless controllers
- Logitech Cordless RumblePad II
- XFX Xgear DualReflex Controller
- Thrustmaster Gamepad Wireless Dual Trigger
- Logitech RumblePad II
- XFX Xgear DualReflex Controller
- Thrustmaster FireStorm Dual Analog 3
Een andere issue is natuurlijk of de wireless controllers het waard zijn. Immers, als het op muizen aankomt kies ik juist bewust voor muisjes met een staartje. Die wireless dingen zijn te vaak merkbaar slomer en zwaarder. Hoe erg is het op dat gebied met de gamepads? Zitten die in een vergelijkbare situatie?