Ik heb een probleem: als ik als beheerder of gebruiker inlog op mijn PC dan zie ik de lokale stations niet meer in verkenner. Onder schijfbeheer zie ik keurig alle harde schijven (2 stuks met elk 2 partities) en kan ik de schijven ook benaderen (rechtsklik: verkennen). Als ik inlog als administrator dan zie ik in verkenner alles zoals het hoort. Alles werkt normaal dus aan de hardware ligt het niet; ik heb het idee dat er ergens een instelling moet zitten die de lokale stations verborgen laat in andere accounts als administrator. Wie helpt?
Probeer eens TweakUI van microsoft, hiermee kun je schijven verbergen(niet zichtbaar maken).
Dank je wel, blijft natuurlijk nog wel de vraag hoe het kan dat de stations zomaar verdwenen waren...jan99999 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:23:
Probeer eens TweakUI van microsoft, hiermee kun je schijven verbergen(niet zichtbaar maken).
Lijkt me ook, vandaar de move Opslagmedia & I/O Controllers » Windows Clients.Alles werkt normaal dus aan de hardware ligt het niet
Kun je ook even melden om wat voor een Windows het gaat? Dat is in dit subforum namelijk vereist
Probeer eens in je registry (uiteraard na een volledige backup e.d.) de keys:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies
en dezelfde keys onder HKLM te wissen?
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies
en dezelfde keys onder HKLM te wissen?