"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Je hebt als het goed is in je M-Audio menu (Configuratie Scherm) een aantal opties voor het sample rate en nog een aantal andere dingen..
Deze kun je vast zetten maar ook automatisch laten selecteren.
Probeer eens met deze opties te spelen.
En zet hem eens vast op 44.1khz als je een CDtje afspeelt.
Ik heb zelf een delta 66 en een delta 1010 gehad en dit klinkt mij in de oren als een foute setting in het config pannel..
Deze kun je vast zetten maar ook automatisch laten selecteren.
Probeer eens met deze opties te spelen.
En zet hem eens vast op 44.1khz als je een CDtje afspeelt.
Ik heb zelf een delta 66 en een delta 1010 gehad en dit klinkt mij in de oren als een foute setting in het config pannel..
[ Voor 4% gewijzigd door SjOuKeS op 13-05-2006 21:23 ]
bij mij klonk het ook als samplerate vervorming op een of andere manier. Ik heb ook veel manieren geprobeerd om die dvd goed te krijgen, maar lukte me telkens niet. ook de setting die jij aangeeft (die logisch is uiteraard, maar toen had ik nog niet gelocked).
kan het misschien ook aan de directx drivers liggen (ik doe maar een gok). De m-audo drivers zijn trouwens de nieuwste.
kan het misschien ook aan de directx drivers liggen (ik doe maar een gok). De m-audo drivers zijn trouwens de nieuwste.
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
O heel geweldig. nu ik de audio cd op m'n andere speler laadt (cd-speler) heeft hij er geen problemen mee. hopelijk is mijn dvd speler nog goed genoeg hiervoor...