New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Mhm ik zou niet weten hoe ik hier een foto moet plaatsen, maar is het bij de NB chipset ook zo dat het "zwarte" oppervlakte een "heatspreader" zoals bij cpu's?
Ik zal proberen een foto te maken en te plaatsen.
/noob modus
hoe plaats ik hier een foto?
oki, foto gaat niet lukken; heb geen flauw idee hoe ik mijn ruimte bij provider hiertoe moet gebruiken...
maar punt is dus dat het zwarte gedeelte van de northbridge niet geheel door het Zalman koelblok wordt afgedekt...
[ Voor 61% gewijzigd door ijzer7 op 13-05-2006 20:26 ]
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Hartstikke bedankt voor de tip!!
Dit bedoel ik dus; de bodem van de heatsink is smaller dan de northbridge chipset oppervlakte. Termal paste die je nog ziet zitten is van vorige / originele heatsink.
Dus: kan dit?
De warmte wordt al verpreid, soort van heatspreader op de NB.Het midden is nog altijd het warmst, als je daar gewoon een heatsinkje op plaats is het okidoki.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dank allen voor de hulp.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Natuurlijk heb ik eea met spiritus schoon gemaakt, en er zit nu AS5 tussen. Hopen dat het werkt