vind sata schijf wel en ook weer niet help

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-03 20:04
goeden dag ik heb een vraagje ik heb net een neiuwe mobo gekocht alles aangesloten en nieuwe proc btw.
start gewoon op bios scherm zie je.maar als ik de windows cd er in doe en instaleer hem gaat die bestanden laden via cd.en als die dat gedaan heeft.
zegt die op een gegeven moment controleer of je hdd op de correcte wijze is aangesloten:S

ik heb ook een andere hdd gebruikt werkt ook niet en het zijn bijde werkende hdd's 100% zeker.

als je bios laat voor aparaten te vinden bij opstarten dan geeft me comp hem aan ,
maar in de bios zelf geeft die het niet aan:S

kent iemand dit probleem help me dan a u b het gaat hier om

nieuwe asus a8v moederboord

nieuwe proc amd 64 3000+

werkende 80 gb sata schijf

Verwijderd

Heb je weleens hoofdletters gebruikt in je zinnen? Dat leest namelijk wat prettiger.

Ik ken het probleem niet, heb je nog meer dingen aangesloten zoals cd-rom dvd-rom etc.
Probeer eens alleen die harddisk aan te sluiten en kijk wat er gebeurd.

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 10:42
je moet je sata drivers installeren,
op een gegeven momenten(aan eht begin van de windows installatie)
staar er druk op f6 om een niet microsoft scsi/raid controller te installeren.
Je moet dan dus op f6 drukken, en dan een diskette met je sata drivers er in doen.
Die diskette kan je maken met een programmatje dat wel op je driver cd staat en anders wel op internet.

[ Voor 5% gewijzigd door __xeno__ op 13-05-2006 19:27 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

TS, je topicstart is niet om aan te zien, tussen het gebrek aan interpunctie, de vage niet hier werkende smileys en spelfouten door lijk ik te lezen dat je vergeten bent je SATA drivers te installeren zoals __xeno__ aangeeft. En dat je dat wel dient te doen staat gewoon in je moederbordhandleiding.

Lees die voortaan voor je hier een topic opent - en als je een topic opent, doe het dan fatsoenlijk, zodanig dat iemand het ook *wil* doorlezen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.