CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Midi naar USB of midi naar gameport bestaat niet, ws bedoel je andersom.Tiduz schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:03:
Ik heb gezocht met google maar ik wil graag een nederlandse winkel die ze verkoopt, Weet iemand misschien een midi naar usb of midi naar gameport kabel ? Ik heb namelijk een pod 2.0 versterker en wil nieuwe tonen naar dat ding uploaden, maar ik heb dixons dynabyte etcetera ook gebeld die hebben hem allemaal niet, dus als iemand me kan helppen stel ik het zeer op prijs
klopt het ook dat deze kabels ongeveer 60 euro kostten? want ik heb nog niet eens 1 meter nodig.
USB naar midi is dus in feite een geluidskaart op USB met mini erop en 2 DIN stekkers eruit (Midi in/uit). Feedback heeft ze geloof ik, merk weet ik niet meer.
Midi op de gamepoort (de normale 15pins stekker) is een simpele kabel. Een computerwinkel hoort zo'n ding gewoon te hebben of te kunnen bestellen.
nee, geen dixons/dynabyte, afhankelijk van wie je spreekt kennen ze t ws nieteens
weet je misschien ook de gemiddelde prijs? ik wil een van de goedkoopste want het is alleen maar om tonen up te loaden
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
ik weet er verder niks van, maar je kunt het met een EDIROL. is 'MIDI 2 USB'. Mijn broertje heeft er een en het werkt eigenlijk gewoon perfect hoor. De prijs weet ik niet, maar ik denk toch wel minstens 50 euro...ofzo
Als je een PCI geluidskaartje koopt zit een MIDI-poort er vaak standaard op in de vorm van een gameport. Koop er een MIDI-kabel bij (misschien bijgeleverd bij je versterker) en het werkt
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
nope hij zit er niet bij, het gaat me juist om die kabel alleen
, maar tog bedankt, dan ga ik ff verder zoeken
Verwijderd
Ik weet niet of je ridderkerk kent en of je daar vlakbij woont maar daar is een zaak die Alternate heet. Van die zaak is er maar 1 in Nederland. Daar hebben ze wel kabels voor dat soort dingen
Fein dat je dat maanden later nog even komt melden
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()