Ok beste mensen van GOT,
ik heb een raar probleem hier.
Ik heb dus een card reader hier die heel vaag doet.
Had hem gekocht bij paradigit (zon blauw ding met hel groot Card Reader erop).
Hij werkte vroeger perfect alleen nu doet hij dus erg vaag.
Wanneer ik mijn cardreader op mijn pc aansluit herkent mijn pc de cardreader (soms moet ik op de cardreader slaan anders gaat hij niet aan
).
Echter wanneer ik hem dus aansluit wordt mijn pc opeens vertraagt, totdat hij de 4 extra schijven heeft geplaatst in explorer.
Wanneer ik mijn MMC kaart in de card reader stop, dan herkent hij hem heel even. Ik kan ook in de kaart zelf kijken en bladeren, maar na 10-20 seconden ofzo valt hij weg en kan ik niet meer bij mijn kaart.
Ledje op de cardreader veranderd dan ook van oranje (card inserted) naar groen (wachten op kaart).
Hoe vaak ik mijn kaart er opnieuw inram, hij doet het gewoon niet.
Een reboot helpt soms wel. (Dan kom ik weer dus in de hierboven beschreven situatie terecht)
Het rare is dat mijn kaart perfect in orde is (mijn tel en laptop herkennen hem) en de cardreader werkt compleet normaal op mijn laptop.
Lijkt mij dus een instellings/driver probleem op mijn pc.
Iemand enig idee hoe dit te fixen is?
ik heb een raar probleem hier.
Ik heb dus een card reader hier die heel vaag doet.
Had hem gekocht bij paradigit (zon blauw ding met hel groot Card Reader erop).
Hij werkte vroeger perfect alleen nu doet hij dus erg vaag.
Wanneer ik mijn cardreader op mijn pc aansluit herkent mijn pc de cardreader (soms moet ik op de cardreader slaan anders gaat hij niet aan
Echter wanneer ik hem dus aansluit wordt mijn pc opeens vertraagt, totdat hij de 4 extra schijven heeft geplaatst in explorer.
Wanneer ik mijn MMC kaart in de card reader stop, dan herkent hij hem heel even. Ik kan ook in de kaart zelf kijken en bladeren, maar na 10-20 seconden ofzo valt hij weg en kan ik niet meer bij mijn kaart.
Ledje op de cardreader veranderd dan ook van oranje (card inserted) naar groen (wachten op kaart).
Hoe vaak ik mijn kaart er opnieuw inram, hij doet het gewoon niet.
Een reboot helpt soms wel. (Dan kom ik weer dus in de hierboven beschreven situatie terecht)
Het rare is dat mijn kaart perfect in orde is (mijn tel en laptop herkennen hem) en de cardreader werkt compleet normaal op mijn laptop.
Lijkt mij dus een instellings/driver probleem op mijn pc.
Iemand enig idee hoe dit te fixen is?