Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug zat ik rustig in de les een spelletje op mijn samsung D500 te spelen. Opeens liep deze alleen vast. Ik had de batterij er maar uitgehaald en er opnieuw in gestopt, en dacht ik dat hij het wel weer zou doen; niet dus! Ik krijg nu elke keer als ik hem aanzet een compleet wit beeld :S. Verder kan ik niks doen. Heb alle meerdere dingen geprobeerd om hem weer aan te krijgen, maar het lukt me gewoonweg niet...
Ik heb alleen het probleempje dat ik de bon kwijt ben, dus garantie heb ik ook niet meer...
Heeft iemand enig idee wat ik hiermee moet doen? Waar kan ik dit laten maken, of kan ik het zelf op de een of andere manier doen?
Thanks!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dan zit waarschijnlijk je flexcable niet meer goed, of is die kapot.

Als je in de buurt van een Samsung Service Point woon, dan kan je daar even langs. Ze zullen voor jou gaan kijken of het nog binnen de garantie gerepareerd kan worden. Als dat niet het geval is, dan zullen ze jouw D500 voor bepaalde kosten kunnen repararen. Hoeveel precies is voor mij natuurlijk niet te zeggen aangezien ik niet weet wat het probleem precies is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 22:07
Yup, wss je flexkabeltje. Hebben Samsungs wle veel last van ofniet.
2 kameraden van me hebben een samsung en hebben er allebei last van. Hopeloze telefoons dus :P

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thanks voor alle hulp! Ga volgende week dan maar even langs The phone House hier in de stad. Iemand enig idee hoeveel mij dat gaat kosten?
Thanks!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 23:15

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Vaak kan de winkel waar je hem gekocht heb nog gewoon de bon voor je uitprinten zodat je alsnog garantie hebt wat in dit geval ook gewoon zou moeten.
Zou het daar gewoon even navragen of ze die voor je kunnen printen en dan laten opsturen.

Succes ermee!