Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gezocht] Iemand die een kast digitaal voor mij kan ontwerpn

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:50
Hey hey, ik weet niet of dit mag, zoniet verwijder hem dan maar.

Maar ik ben opzoek naar iemand die voor mij (met mijn ideeen) een kast kan tekenen in bijv autocad. Ik kan hier namelijk echt niets mee. (ben geen digitaal kunstenaar) Degene die dat voor mij kan doen krijgt uiteraard ook een plaatsvermelding in mijn casemod topic ;) en misschien als die echt lief is een kusje ghehe :D

ik hoor het wel, thnx anyway
Hans

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
Frontysco schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:23:
Hey hey, ik weet niet of dit mag, zoniet verwijder hem dan maar.

Maar ik ben opzoek naar iemand die voor mij (met mijn ideeen) een kast kan tekenen in bijv autocad. Ik kan hier namelijk echt niets mee. (ben geen digitaal kunstenaar) Degene die dat voor mij kan doen krijgt uiteraard ook een plaatsvermelding in mijn casemod topic ;) en misschien als die echt lief is een kusje ghehe :D

ik hoor het wel, thnx anyway
Hans
:? en probeer sketchup eens, heeft een goede trial waar je 450minuten gebruik kunt maken van het programma en er zit een uitgebreide turotial bij hoe je gebruik moet maken van de mogelijkheden.

• Frontysco
eltinio schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:26:
[...]

:? en probeer sketchup eens, heeft een goede trial waar je 450minuten gebruik kunt maken van het programma en er zit een uitgebreide turotial bij hoe je gebruik moet maken van de mogelijkheden.
haha waarom mijn naam dikgedrukt, zo heet ik toch echt hoor :O

Verwijderd

Normaal doet een jongen dat niet, maargoed. :p
Ehm, ik zou zeggen, zoek zelf eens. Met SketchUp iets maken is ZO simpel (zelfs m'n moeder kan het!). SketchUp is hier te downloaden. :)

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:47
daarmee doelt hij op dat je een persoon bent van het manlijkemannelijke geslacht, en hij waarschijnlijk hetero sexueel is :P

[ Voor 8% gewijzigd door __xeno__ op 13-05-2006 17:42 ]

• Frontysco
__xeno__ schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:38:
daarmee doelt hij op dat je een persoon bent van het manlijke geslacht, en hij waarschijnlijk hetero sexueel is :P
haha, meer van in de zin van een geintje, maar waarschijnlijk ben ik nu ontiegelijk aan het happen:P

Verwijderd

je moet eens proberen met SolidWorks, das supermakkelijk om daarmee te tekenen, werkt bijna intuitief (en kan gewoon alles), maar Sketchup zal wel makkelijker zijn. Als je voor SW kiest, ik heb nog wel 3d tekeningen van diskettedrive en cdspler (een Samsung) en HD en zo liggen die ik je kan doorspelen...

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Sketchup is idd makkelijk, zelf prefereer ik Autocad omdat dat met een commandbar werkt. Echt moeilijk is het niet om 3d te tekenen met Acad, je moet gewoon een paar commando's weten en een beetje snappen hoe het zit, dan teken je zo hele computerkasten in 3D.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Frontysco
Deze mag close, ik heb al iemand gevonden die zo lief is ;)

Thanx anyways guys

[ Voor 78% gewijzigd door Frontysco op 14-05-2006 01:08 ]

Verwijderd

Frontysco schreef op zondag 14 mei 2006 @ 01:05:
Deze mag close, ik heb al iemand gevonden die zo lief is ;)

Thanx anyways guys

Wat is die kerel ziek in zijn hoofd.. die dat voor je doet dan he

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ten eerste: sluiten van een topic doen we niet omdat het probleem opgelost is.
Ten tweede: Sluiten van een topic doen we wel als iemand iets doet wat niet de bedoeling is, zoals mensen ronselen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.