Dit topic in dit forum, omdat het waarschijnlijk de juiste is. (weet niet zeker)
Vannochtend opende ik een brief van Multikabel, daarin stond dat ik mij op een bundel kan abboneren, bestaande uit:
Radio en Televisie, Power Internet én DigitaleTelefonie.
Dat voor slechts €64,- per maand.
Dan zit er volgens de brief, ook nog een sim-only abo bij wat normaal 4,95 kost, en nu het eerste jaar gratis.
Ik heb nu Family internet, Radio&TV en Digitale telefonie bij hun. (€57,45)
Als ik nu dus upgrade naar die bundel, kost dat mij €6,55 extra per maand, daar staat tegenover dat ik 3 keer zo snel internet krijg, en een jaar lang gratis mobiel abo...
Ik denk: mooi, das pachtig!
Dus ik kijk naar de specs van het mobiele abo;
Maar wat ik zie, is dat je dus apart moet gaan betalen voor de belminuten die je maakt.
Begrijp ik het nou goed, en is dit gewoon een heel voordelige vorm van alles-op-een-hoop of word ik hiermee gewoon ge***** en moet ik dit links laten liggen...
Graag jullie meningen/ervaringen...
Vannochtend opende ik een brief van Multikabel, daarin stond dat ik mij op een bundel kan abboneren, bestaande uit:
Radio en Televisie, Power Internet én DigitaleTelefonie.
Dat voor slechts €64,- per maand.
Dan zit er volgens de brief, ook nog een sim-only abo bij wat normaal 4,95 kost, en nu het eerste jaar gratis.
Ik heb nu Family internet, Radio&TV en Digitale telefonie bij hun. (€57,45)
Als ik nu dus upgrade naar die bundel, kost dat mij €6,55 extra per maand, daar staat tegenover dat ik 3 keer zo snel internet krijg, en een jaar lang gratis mobiel abo...
Ik denk: mooi, das pachtig!
Dus ik kijk naar de specs van het mobiele abo;
Hier te vinden.quote: http://multikabel.nlNiet via de kabel, maar ook een makkie en veel voordeliger dan u van mobiel bellen gewend bent. Het nieuwste van Multikabel: Mobiele Telefonie. Sim only, dus u betaalt alleen voor de simkaart. Bij andere aanbieders ‘krijgt’ u een gsm. Deze ogenschijnlijk gratis telefoon betaalt u echter terug via de abonnementskosten. De Multikabel abonnementskosten zijn laag (€ 4,95 per maand) en bovendien belt u zo goed als gratis naar alle Multikabel bellers. Voor sms’en naar andere mobiele Multikabel bellers betaalt u zelfs helemaal niets!
Uw besparing met Multikabel Mobiel
Zo goed als gratis mobiel bellen naar alle Multikabel bellers (mobiel én vast). U betaalt alleen het starttarief van € 0,05 per gesprek
Gratis sms’en naar alle mobiele Multikabel bellers
Zeer voordelig abonnement van slechts € 4,95 per maand (eerste jaar gratis)
Heldere tarieven: geen piek- en daluren. Slechts € 0,15 per minuut voor bellen naar alle andere nummers in heel Nederland (mobiel én vast) en € 0,15 per sms
De belminuten zijn gratis voor bellen van Multikabel Mobiel naar andere mobiele Multikabel telefoonnummers en naar vaste Multikabel telefoonnummers. Voor de hoeveelheid gratis belminuten geldt een Fair Use Policy (FUP).
Uw mogelijkheden met Multikabel Mobiel
U hoeft alleen de Multikabel simkaart in uw toestel te plaatsen en u kunt meteen gaan bellen!
U hoeft uw kaart niet meer op te waarderen en houdt toch de kosten in de hand door het in te stellen belplafond (de voordelen van prepaid en een abonnement in één)
Na afloop van het gratis jaar is het abonnement schriftelijk opzegbaar met inachtneming van een opzegtermijn van een maand
U kunt uw eigen mobiele nummer behouden (eenmalig € 9,-) of een nieuw nummer kiezen
Online uw gespecificeerde rekening en actuele verbruik bekijken
Online 0900-nummers blokkeren of deblokkeren
Online een belplafond instellen, om bijvoorbeeld de belkosten van uw kinderen te beperken
Voor slechts € 6,50 (eenmalig) activeert u GPRS/EDGE en mms, zodat u overal in Nederland mobiel kunt internetten met uw telefoon, laptop of pda (€ 1,45 per MB)
Maar wat ik zie, is dat je dus apart moet gaan betalen voor de belminuten die je maakt.
Begrijp ik het nou goed, en is dit gewoon een heel voordelige vorm van alles-op-een-hoop of word ik hiermee gewoon ge***** en moet ik dit links laten liggen...
Graag jullie meningen/ervaringen...
Droogkloot.