Muismat

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-02 15:52
Ik ben op zoek naar een muismat maar dan wel een kleine. van ongeveer 13x18 CM. weet jij waar ik zo een muismat kan vinden?

ik wil namelijk een nieuwe keyboard kopen omdat ik nu op een andere toetsenbord type dan een normaal Nederlands qwerty. en ik vind het toetsenbord wel supermooi. daarom wil ik weer ongeveer een toetsenbord in zo een model. foto kan je hieronder zien. iemand enig idee waar ik zo een toetsenbord kan vinden? misschien linkje naar prisewatch.

Afbeeldingslocatie: http://www.sn33ky.com/desktop.jpg

prijs maakt niet ui zolang het maar niet extreem hoog is.

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Dus je zoekt een muismat en een toetsenbord? als ik het goed begrijp?

• sn33ky
precies.
een toetsenbord die lijkt op de geen die ik nu heb maar dan in een goede qwerty uitvoering en een muismat die niet te groot is.

Verwijderd

Als het puur voor het gamen is kan je ook je toetsenbord op je schoot nemen :) veel pro;'s doen dit ook... Kan je neit kijken voor een Steelpad QCK mini???

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

sn33ky schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:12:
precies.
een toetsenbord die lijkt op de geen die ik nu heb maar dan in een goede qwerty uitvoering en een muismat die niet te groot is.
wat is er mis met de indeling van dit tobo dan?

afgezien dattie van een taplop is :P

[ Voor 7% gewijzigd door Greyh0und op 13-05-2006 16:21 ]

Greyh0und

• sn33ky
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:14:
Als het puur voor het gamen is kan je ook je toetsenbord op je schoot nemen :) veel pro;'s doen dit ook... Kan je neit kijken voor een Steelpad QCK mini???
Nee sorry doroN2k, ik ben geen gamer. ik game soms wel eens. en als ik dan echt ga gamen heb ik een Logitech Cordless Rumblepad II. en dan zet ik me game ook ineens op me TV cherm. maar de computer word vooral gebruikt voor Photoshop, internetten, 3D bewerkingen.
wat is er mis met de indeling van dit tobo dan?

afgezien dattie van een taplop is
ja het is een andere indeling dan een normaal qwerty die ze overal in nederland verkopen.
ook op mijn werk gebruik ik een andere indeling dan ik nu heb. toesten staan verkeerd zoals de |,\_+)(*&^@~<>?:".... etc... staan allemaal anders dan een normaal qwerty

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:44

Mathizsias

Drizzt

Koop zo'n grote ondermat, die dus het geheel van je keyboard/muis inneemt. (Je kent ze wel, je hebt ze altijd met wereldkaarten er op :P)

• sn33ky
ja heb een muismat gevonden... SteelPad QcK+ Gaming mousepad is wel net 5 centimeter te klein (450mm x 400mm x 2mm) voor me tafel.
dus me toetsenbord zal er een beetje afganan aan de linkerkant. ach ja een kleine vind je noit alleen maar de grotere.

nu nog een toetsenbord.

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Misschien is een Logitech UltraFlat wat voor je ? 30 euries ofzo..
Heeft dezelfde soort toetsen als die je nu hebt.
Logitech Ultraflat nieuw
En de pic hieronder is de oude. Die ik heb :D
Afbeeldingslocatie: http://www.dvkom.ru/images/38630.jpg
Mycom link

[ Voor 67% gewijzigd door sajoku op 13-05-2006 17:38 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Volgens mij kan je iedere muismat van plastic of stof gewoon een stukkie kleiner knippen. In dat geval kan je vrijwel iedere mat kopen en zelf op maat maken.

Verwijderd

Of zagen als je een steel pad neemt :+

• sn33ky
hehe... ach ja ben nog altijd aan het zoeken of er mischien een 5 centimeter grotere meuismat is. lijkt me wel cool heel je muis en toetsenbord op de muismat.

en sajoku dat is een zwarte keyboard. ik heb een witte muis dus dat gaat gewoon niet samen. het oog wil ook wat ;-)

Verwijderd

steelpad QcK+ is stof... kheb em ook... dus lekker knippen does the trick :)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

sn33ky schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:04:
[...]

Nee sorry doroN2k, ik ben geen gamer. ik game soms wel eens. en als ik dan echt ga gamen heb ik een Logitech Cordless Rumblepad II. en dan zet ik me game ook ineens op me TV cherm. maar de computer word vooral gebruikt voor Photoshop, internetten, 3D bewerkingen.

[...]

ja het is een andere indeling dan een normaal qwerty die ze overal in nederland verkopen.
ook op mijn werk gebruik ik een andere indeling dan ik nu heb. toesten staan verkeerd zoals de |,\_+)(*&^@~<>?:".... etc... staan allemaal anders dan een normaal qwerty
Er bestaat niet zoiets als "normaal qwerty".
Op stapels toetsenborden wordt qwerty gebruikt, maar toch zijn ze anders.
Wat normaal verkocht wordt is US layout.
Een enkel keertje kom je in Nederland wel eens een NL layout tegen. Lijkt een beetje op de UK (britse) layout.
Zweden, Noren, Polen, etc etc... ze hebben allemaal een eigen toetsenbord layout.
9 van de 10 heeft als eerste 6 tekens links boven het alphanummerieke blok qwerty staan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout <-- daar kan je checken welke soort toetsenbord je hebt, en welke je moet hebben.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• sn33ky
McKaamos schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:47:
[...]

Er bestaat niet zoiets als "normaal qwerty".
Op stapels toetsenborden wordt qwerty gebruikt, maar toch zijn ze anders.
Wat normaal verkocht wordt is US layout.
Een enkel keertje kom je in Nederland wel eens een NL layout tegen. Lijkt een beetje op de UK (britse) layout.
Zweden, Noren, Polen, etc etc... ze hebben allemaal een eigen toetsenbord layout.
9 van de 10 heeft als eerste 6 tekens links boven het alphanummerieke blok qwerty staan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout <-- daar kan je checken welke soort toetsenbord je hebt, en welke je moet hebben.
none looks like it... Norwegian looks most like it and i need a US-International

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

sn33ky schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:52:
[...]

none looks like it... Norwegian looks most like it and i need a US-International
US International koop je in elke winkel iig.
Pak een ramplankje dat je mooi vind, en 99 uit 100 keer issie gewoon in US Int uitvoering.

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 15:15

shag-me

-n0n3-

ja kan je tobo ook makkelijk op de QCK zetten zonder dat je er wat van merkt, dit is 1 van de dunste matten..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

• sn33ky
McKaamos schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:55:
[...]

US International koop je in elke winkel iig.
Pak een ramplankje dat je mooi vind, en 99 uit 100 keer issie gewoon in US Int uitvoering.
ja maar is weer niet zo makkelijk als het maar maximaal 42 centimeter mag zijn en dan ng eens wit.

en dank je VORMPIE2 maar kan die nergens in de nederlandse winkels vinden. mischien meten ze die maar eens tevegen.

• sn33ky
mijn bestelling.. wel jammer dat het toetsenbord niet wit is.

1 Labtec Ultra Flat Keyboard € 13,43 € 13,43 N
1 MousePad Steelpad QcK+ € 11,26 € 11,26 N

Verwijderd

sn33ky schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:08:
[...]

ja maar is weer niet zo makkelijk als het maar maximaal 42 centimeter mag zijn en dan ng eens wit.

en dank je VORMPIE2 maar kan die nergens in de nederlandse winkels vinden. mischien meten ze die maar eens tevegen.
nederlandse shop niet.. wel europees :)
19.02 € kost ie inclusief verzenden..
(dexsystems.net)

vroeger kon je ze rechtstreeks bestellen bij xtrac.
Ik heb zelf de PRO HS..
Uber matjes zijn dit.. (optisch/laser)

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

sn33ky schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:08:
[...]

Wat dacht je van een witte met verlichting van Sharkoon?
Die zijn er behoorlijk smal, laptop modelletje.
Plaatje
En als het licht je niet aanstaat: dat kan uit.
Is er ook nog in draadloze uitvoering.

[ Voor 5% gewijzigd door McKaamos op 14-05-2006 00:39 ]

Pagina: 1