ATI Radeon Xpress 200M van het kassie naar de muur

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik heb een Compaq Presario R4000 notebook met een ATI Radeon Xpress 200M videokaart aan boord. Ik wil graag de drivers van de videokaart updaten, de versie die ik nu heb dateert van september 2005, versie 8.162.0.0.
Op de Compaq/HP site zijn geen nieuwere drivers te vinden, en bij ATI is ook niets te vinden. Contact gehad met Compaq/HP en die verwijzen je door naar ATI.
Support van ATI emailt me dat ze daar geen drivers voor maken en dat ik toch echt bij Compaq/HP moet zijn.
Zijn er überhaupt nieuwere drivers voor deze kaart beschikbaar? En zo ja, waar kan ik ze downloaden?

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:02

Verwijderd

maar die ATI drivers hebben geen X200 support

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als Ati de chip gemaakt heeft, moeten zij ook de drivers leveren. Toevallig al op driverguide.com gekeken :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01-2025
Het is niet persé nodig om 2 topics voor hetzelfde probleem te openen.

Ik raad je aan om de omega drivers een te proberen.

www.omegadrivers.net

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:30

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

The_Eagle schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:09:
Als Ati de chip gemaakt heeft, moeten zij ook de drivers leveren. Toevallig al op driverguide.com gekeken :?
Nee, daar is ATI altijd vrij duidelijk in geweest. Als het gaat om GPU's voor mobiel gebruik verwijst ATI altijd door naar de fabrikant van de laptop, deze zijn verantwoordelijk voor de drivers en software.

Wat TS zou kunnen proberen is de Omega drivers eens proberen. Deze gebruik ik ook op mijn Dell laptop met ATI Radeon 7500 Mobility GPU. Omega heeft namelijk mobile GPU support enabled in de door hem gebruikte catalyst drivers. Mogelijk dat de express ook op die maniet wordt ondersteund.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Het zou prettig zijn als de site van Omegadrivers het deed :|

En de drivers van http://www.driverheaven.net/patje/ werken niet met de kaart ook al wordt aangegeven van wel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Compaq Presario R4000 video drivers

Crossposten is niet bepaald de bedoeling op GoT...

Komt bij dat je niet eens aangeeft *waarom* je andere drivers denkt nodig te hebben...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.