Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sindskort overgestapt van KPN naar @Home telefonie. Sindsdien werkt nummerweergave op mijn Bang & Olufsen Beocom 6000 niet meer. Wie heeft hiervoor een oplossing ?

Bvd, NN.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Aanvragen?
Nummerweergave krijg je standaard gewoon niet op die lijn, lijkt mij.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nummerweergave bij VOIP ligt iets lastiger dan bij een normaal toestel. Ik zou als ik jou was eerst eens de help-pagina van @home en/of de helpdesk raadplegen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 14:08:
Aanvragen?
Nummerweergave krijg je standaard gewoon niet op die lijn, lijkt mij.
Die heb je wel standard, het is een kwestie van in en uitschakelen van nummerweergave.
Het probleem heeft te maken met het Beocom 6000 toestel icm SFK protocolondersteuning.

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 14:24:
Nummerweergave bij VOIP ligt iets lastiger dan bij een normaal toestel. Ik zou als ik jou was eerst eens de help-pagina van @home en/of de helpdesk raadplegen
Heb ik al gedaan uiteraard, @Home heeft mij bevestigd dat zij alleen het FSK protocol ondersteunen waardoor de beocom 6000 (die uitgaat van het DTMF protocol) niet werkt.
Wat ik nodig heb, denk ik, is een converter of i.d. die het signal kan omzetten van FSK naar DTMF.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:37
Ik heb het zelfs gehad toen ik ipv Versatel ADSL naar BBNed ADSL ging; opeens werkte mijn nummerweergave niet meer op mijn toestel maar niemand kan mij er iets over vertellen waarom |:(

Nou word ik nooit gebeld want ja heb geen vrienden maar ALS ie dan toch een x zou gaan is het wel fijn dat ik het kan zien ;)

Die converter heb ik laatst gevonden toevallig; was volgens mij bij Conrad in Hannover (maar misschien ook wel te vinden op de Conrad site van Nederland?).

EDIT: Je had ook google mogen gebruiken van mij: krijg gelijk 6000 hits.

http://www.limacom.nl/ass...verseel/siemensex600.html

[ Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 14-05-2006 11:27 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1