Ik ben sindskort overgestapt van KPN naar @Home telefonie. Sindsdien werkt nummerweergave op mijn Bang & Olufsen Beocom 6000 niet meer. Wie heeft hiervoor een oplossing ?
Bvd, NN.
Bvd, NN.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Die heb je wel standard, het is een kwestie van in en uitschakelen van nummerweergave.McKaamos schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 14:08:
Aanvragen?
Nummerweergave krijg je standaard gewoon niet op die lijn, lijkt mij.
Heb ik al gedaan uiteraard, @Home heeft mij bevestigd dat zij alleen het FSK protocol ondersteunen waardoor de beocom 6000 (die uitgaat van het DTMF protocol) niet werkt.The_Eagle schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 14:24:
Nummerweergave bij VOIP ligt iets lastiger dan bij een normaal toestel. Ik zou als ik jou was eerst eens de help-pagina van @home en/of de helpdesk raadplegen
[ Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 14-05-2006 11:27 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq