"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
die voeding is zeker te weinig en je moederbord zal ook niet mee helpen je stopt nu een zeer goede videokaart in een best crappy systeem
1337
Verwijderd
Je kunt proberen onnodige applicaties op de achtergrond uitschakelen. bijv de virusscanner om betere resultaten te leveren. of beginnen met een schone windows installatie.
Ik heb al aan meerdere mensen gevraagd of het een bottleneck zou worden, maar iedereen (ook mensen @ computerwinkel) zeiden van nietZandBak schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:00:
die voeding is zeker te weinig en je moederbord zal ook niet mee helpen je stopt nu een zeer goede videokaart in een best crappy systeem
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
1) als je een beetje had gezocht op andere topics (waarvan meerdere nu actief) had je geweten dat het evt aan je voeding kon liggen
2) nog los daarvan dien je volledige specs te geven. Dus merk + type voeding (en merk+type mobo + versie chipsetdrivers).
Zet dat even op rijtje, dan kom je er zelf wel uit lijkt me
2) nog los daarvan dien je volledige specs te geven. Dus merk + type voeding (en merk+type mobo + versie chipsetdrivers).
Zet dat even op rijtje, dan kom je er zelf wel uit lijkt me
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()