[Cassettes] Waar vind je nog een goede (draagbare) speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

Topicstarter
Het zal sommige mensen verbazen dat er nog steeds muziek op cassette uitgebracht wordt, maar het is toch echt zo. Weliswaar is dat eigenlijk altijd uit nostalische overwegingen, maar het gebeurd toch. Heel vroeger had ik - zoals vrijwel iedereen - een Sony Walkman, maar al snel kwam daarvoor een Discman in de plaats.

Hoe dan ook; ik ben nu op zoek naar een (eventueel draagbare) cassettespeler tegen een normale prijs. Sony maakt nog steeds de Walkman die in staat is om cassette's af te spelen, maar op alle modellen zit AVLS (Automatic Volume Limiting System, voor degene die de "hype" gemist hebben) en ik zit niet te wachten op die volume verkrachting als ik m'n cassette's naar MP3's om wil zetten.

Dus: weet iemand of er nog draagbare cassette spelers gemaakt worden die gewoon het geluid goed doorgeven, maar niet te belachelijk duur zijn. Ik kwam al wel cassette-decks tegen vanaf 155 euro, maar ik wil er graag onder zitten en het hoeft ook maar een enkel cassette-deck te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 14:30

markvt

Peppi Cola

ik heb een sony WM-EX550 en ik kan AVLS gewoon uitzetten daarop, kon ook op mijn andere sony walkman's. Nadeel van de WM-EX550 is wel dat ie niet open gaat als er een bandje inzit en de batterij leeg is.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

marktplaats is een optie:
klik...

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 14:37

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ik heb dus net al mijn cassettes in de otto gegooid (paar honderd), maar heb nog wel een aiwa walkman die het perfect doet. Op deze walkman kun je de AVLS (maar dan van Aiwa) uitschakelen.... als je interesse hebt.

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ja, ik heb ook nog een antieke sony wm-dd33. Maar die doe ik echt niet weg. Jeugdsentiment :)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Doordat alles cd en mp3 is geworden, zijn hele goede spelers voor extreem lage prijze 2e hands te vinden. Speur zoals hierboven al is aangegeven op marktplaats enzo.

Ik denk dat de meeste spelers niet eens worden aangeboden, omdat er toch zogoed als niets voor wordt geboden.
Pagina: 1