hey ik wou ook een topic aanmaken over dit onderwerp maar ik zie dat djvito al een heeft aangemaakt.
ik ben opzoek naar een nieuw abbonement voor mijn telefoon, nieuwe gsm hoef ik niet want ik kan mijn oude nog wel even gebruiken.
op het moment heb ik een Orange free 22.50 abbonement wat al aan de grote kant is voor mij, op het moment heb ik iets van 60euro over.
Ik wou bij een nieuw abbonement graag een notebook/laptop (wat is het verschil?).
In principe worden er weinig games opgespeeld met uitzondering van swat 4 wat al een wat ouder spel is en niet met alle toeters en bellen aan gespeeld hoeft te worden, hij zal meer gebruikt worden voor website's maken en layouts photoshoppen tekst verwerken muziek op afspelen en dvd's op kijken
nou ben ik al een beetje aan het rondzoeken maar ik kon toch vrij veel winkels tegen die een aanbieding icm een laptop hebben.
ik zal er een paar voor op een rijtje zetten:
Laptop Dell 120 L
Features
- Processor: Intel® Celeron® M Processor 370 (1.50GHz, 1MB L2 Cache, 400MHz FSB)
- Geheugen: 512MB 400MHz DDR2 SDRAM (Instead of 256MB)
- Harddisk: 40 GB (5400 rpm)
- Optical: 24x DVD-ROM / CD-RW Combo
- Grafische kaart: Intel® Graphics Media Accelerator 900 (tot 128 MB shared)
- Netwerkkaart: Interne 10/100-netwerkinterfaceadapter + Dell Wireless 1370 (802.11b/g)
- Incl. Windows XP Home Edition SP2
- 1 year next business day on-site garantie
http://www.studentmobiel.nl/t-mobilemet_laptop.php
kosten 2 jarig abbonement:
FLEX 20 (20 euro per maand) X 24maanden = 480euro
extra te betalen voor de laptop = 99 euro
opgetelt = 579euro
kosten 1 jarig abbonement:
Flex 20 (20euro per maand) X 12maanden = 240euro
extra te betalen voor de laptop = 335euro
opgetelt = 575euro
Aanbieding van de topic starter
Tmobile flex 20 (18euro ivm speciale aanbieding) X 24maanden = 432euro
extra bijbetalen voor laptop = 39euro (dvd + wifi)
verzendkosten 19,95
opgetelt = 490,95euro
(eerste 12 maanden € 16,00, daarna € 20,00) dus gemiddeld 18euro
Op deze site kan je je eigen cadeau met abbonement samenstellen.
als we het vergelijken met dezelfde provider kpn flex dus, komt dit toch wel wat duurder uit
T-mobile flex 20 X 12maanden = 240
extra bijbetalen voor de laptop = 419 euro
opgetelt = 659euro
typhone.nl heeft ook een aanbieding met een laptop
komt uit op 652euro
studentmobiel.nl komt toch als beste uit de bus denk ik, mede omdat die laptop 512mb geheugen heeft.
zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? waar ik aan moet denken of weetjes oid
lieft zit ik vast aan een 1jarig abbonement aangezien het kwa prijs niet veel verschilt.