Toon posts:

Dell Latitude 120L gsm.nl aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 1.937 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

de studie loopt ten einde, het arbeidersbestaan roept: tijd voor een nieuwe laptop!!
Op gsm.nl zag ik een aanbieding waar je bij een abo een Dell Latitude 120L als cadeau krijgt. Voor 39euro krijg je er een wifi kaart en dvd combo driver bij
Dit is de aanbieding:http://www.gsm.nl/pages/d...=aanb12156&toestel=122453
Heeft iemand ervaringen met deze laptop, is het wat, of juist niet?

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Lijkt me niet zo geweldig als de WiFi-kaart optioneel is, komt wel erg budget over. En dat er standaard een CD-ROM(!) drive in zit, dat is best wel 1997..

Plus, mijn persoonlijke ervaringen met Celeron M zijn niet zo bijster goed, vind ze vrij warm worden voor Mobile CPUs. Ik zou kijken, kijk naar een serieuze laptop met minstens Centrino of AMD Turion..

Verwijderd

Topicstarter
misbehavingman schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 09:34:
Lijkt me niet zo geweldig als de WiFi-kaart optioneel is, komt wel erg budget over. En dat er standaard een CD-ROM(!) drive in zit, dat is best wel 1997.
>:) >:) Klopt ja!!! Jij zegt dus eigenlijk: NIet doen! ANdere mensen nog een mening?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:38

SeatRider

Hips don't lie

Je betaalt 432 + 39 = 471 voor een Dell laptop en je mag 2 jaar lang 20 euro per maand verbellen. Gegeven het feit dat er nog maar weinig cashback deals zijn te vinden vind ik het zo'n slechte deal nog niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik denk, regel even iemand met een kvk en maak gebruik van deze aanbieding.

Totale kosten 12*12.50 = 150 ex btw, maar dan heb je wel een DellTM LatitudeTM 110L en een Nokia 1110

Dell:
Processor: Intel® Celeron® M processor 350 (1.30 GHz, 1MB L2Cache, 400MHz FSB)
Display: 14.1” XGA (1024 x 768 resolution)
Graphics: Intel® 910GML integrated graphics (up to 64MB shared)
Memory: 256Mb 333MHz DDR (shared)

Je moet wel 2 aansluitingen nemen, waar je uiteraard 2 laptops bij krijgt, dus zoek een vriend met een kvk en regel 2 van die laptops :-)

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:55
Vind het nogal behoorlijk duur, €490,95 voor een laptop met niet zulke specs, €20,- beltegoed die ook nog variabel is én verzendkosten. Bij GSM.nl heb je vaak betere deals, ik heb vaak abbo's voor hooguit €5,- p/maand waarbij je 150 minuten kunt bellen en de niet gebelde minuten kunt meenemen naar de volgende maand. Ligt puur aan of je dit een goede deal vindt. Ik persoonlijk niet.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:55

Nakebod

Nope.

Niet duur?
Als ik @ Dell.nl kijk, en bij de configuratie neem 1 jaar garantie, en er zit standaard 512 mb in (Ookal zegt de pagina ervoor 256..) en heb je standaard XP Pro, kom ik met de rest op standaard opties, uit op € 599.-
En die extra "wifi kaart" is gewoon een interne mini-pci kaart, dus je ziet er niets van verder. Antenne zit in het scherm.

Op het werk hebben wij ook 2 van die 120L laptops. Stevige behuizing, voelt goed aan. En gericht op de zakelijke markt.
Dus als je op zoek bent naar een normale laptop, om mee te werken, niet voor games, dan is dit echt geen slechte aanbieding als ik het zo zie.
Natuurlijk, er kunnen altijd betere aanbiedingen zijn, maar toch.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Allen bedankt voor jullie kundige reacties!!! Ik ga me beraden...

greetz ViTo

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

hey ik wou ook een topic aanmaken over dit onderwerp maar ik zie dat djvito al een heeft aangemaakt.

ik ben opzoek naar een nieuw abbonement voor mijn telefoon, nieuwe gsm hoef ik niet want ik kan mijn oude nog wel even gebruiken.
op het moment heb ik een Orange free 22.50 abbonement wat al aan de grote kant is voor mij, op het moment heb ik iets van 60euro over.

Ik wou bij een nieuw abbonement graag een notebook/laptop (wat is het verschil?).
In principe worden er weinig games opgespeeld met uitzondering van swat 4 wat al een wat ouder spel is en niet met alle toeters en bellen aan gespeeld hoeft te worden, hij zal meer gebruikt worden voor website's maken en layouts photoshoppen tekst verwerken muziek op afspelen en dvd's op kijken

nou ben ik al een beetje aan het rondzoeken maar ik kon toch vrij veel winkels tegen die een aanbieding icm een laptop hebben.
ik zal er een paar voor op een rijtje zetten:
Laptop Dell 120 L
Features

- Processor: Intel® Celeron® M Processor 370 (1.50GHz, 1MB L2 Cache, 400MHz FSB)
- Geheugen: 512MB 400MHz DDR2 SDRAM (Instead of 256MB)
- Harddisk: 40 GB (5400 rpm)
- Optical: 24x DVD-ROM / CD-RW Combo
- Grafische kaart: Intel® Graphics Media Accelerator 900 (tot 128 MB shared)
- Netwerkkaart: Interne 10/100-netwerkinterfaceadapter + Dell Wireless 1370 (802.11b/g)
- Incl. Windows XP Home Edition SP2
- 1 year next business day on-site garantie
Afbeeldingslocatie: http://www.studentmobiel.nl/images/tm_laptop.gif
http://www.studentmobiel.nl/t-mobilemet_laptop.php
kosten 2 jarig abbonement:
FLEX 20 (20 euro per maand) X 24maanden = 480euro
extra te betalen voor de laptop = 99 euro
opgetelt = 579euro

kosten 1 jarig abbonement:
Flex 20 (20euro per maand) X 12maanden = 240euro
extra te betalen voor de laptop = 335euro
opgetelt = 575euro

Aanbieding van de topic starter
Tmobile flex 20 (18euro ivm speciale aanbieding) X 24maanden = 432euro
extra bijbetalen voor laptop = 39euro (dvd + wifi)
verzendkosten 19,95
opgetelt = 490,95euro
(eerste 12 maanden € 16,00, daarna € 20,00) dus gemiddeld 18euro

Op deze site kan je je eigen cadeau met abbonement samenstellen.
als we het vergelijken met dezelfde provider kpn flex dus, komt dit toch wel wat duurder uit
T-mobile flex 20 X 12maanden = 240
extra bijbetalen voor de laptop = 419 euro
opgetelt = 659euro

typhone.nl heeft ook een aanbieding met een laptop
komt uit op 652euro

studentmobiel.nl komt toch als beste uit de bus denk ik, mede omdat die laptop 512mb geheugen heeft.

zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? waar ik aan moet denken of weetjes oid
lieft zit ik vast aan een 1jarig abbonement aangezien het kwa prijs niet veel verschilt.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? in de post hierboven?

Verwijderd

Aanbied1ng op mobieletelefoons.nl

Kent iemand de site of het bedrijf mobieletelefoons.nl ,
hier hebben ze namelijk een super aanbieding met een notebook uitvoering
die beschikt over wifi en zelfs 512mb, wel staat er bij dat het
een amerikaans model is en niet specifiek een Dell.

http://www.mobieletelefoo...tebook_Inspiron_1300.html

• JJvG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik had eigenlijk een soortgelijke vraag als de TS, alleen iets algemener: Hoe is de ervaring met dit soort "cashback" deals in het algemeen? Krijg je naar verhouding waar voor je geld? Natuurlijk hoef je niet de wereld te verwachten, maar een laptop met een marktwaarde van 500-600 euro moet natuurlijk ook niet binnen een maand uit elkaar vallen van ellende.

Zijn dit dump/refurbished-laptops of gewoon groot ingekochte voorraden basis-systemen die ze goedkoop wegzetten kunnen? Misschien iemand die bij een telecomwinkel werkt en weet waar dit soort laptops vandaan komen?

Verwijderd

JJvG schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:48:
Ik had eigenlijk een soortgelijke vraag als de TS, alleen iets algemener: Hoe is de ervaring met dit soort "cashback" deals in het algemeen? Krijg je naar verhouding waar voor je geld? Natuurlijk hoef je niet de wereld te verwachten, maar een laptop met een marktwaarde van 500-600 euro moet natuurlijk ook niet binnen een maand uit elkaar vallen van ellende.

Zijn dit dump/refurbished-laptops of gewoon groot ingekochte voorraden basis-systemen die ze goedkoop wegzetten kunnen? Misschien iemand die bij een telecomwinkel werkt en weet waar dit soort laptops vandaan komen?
Het is en blijft een Dell (tenminste de bovenstaande aanbiedingen) en die zou echt niet uit elkaar vallen, verder de levertijd zegt al dat ze ze niet groot hebben ingekocht maar dat die hoogst waarschijnlijk rechtstreeks van Dell afkomt, ik denk dat ze daar gewoon een iets lagere prijs mee hebben afgesproken.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

zitten er nou ook nog haken en ogen aan deze actie?

zijn er nog kleine lettertjes zien ik zou moeten lezen maar niet kan vinden?

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:35:
zitten er nou ook nog haken en ogen aan deze actie?

zijn er nog kleine lettertjes zien ik zou moeten lezen maar niet kan vinden?
Nee, je hebt gewoon je abbonement waar je voor betaald. Geen haakjes!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:08:
Aanbied1ng op mobieletelefoons.nl

Kent iemand de site of het bedrijf mobieletelefoons.nl ,
hier hebben ze namelijk een super aanbieding met een notebook uitvoering
die beschikt over wifi en zelfs 512mb, wel staat er bij dat het
een amerikaans model is en niet specifiek een Dell.

http://www.mobieletelefoo...tebook_Inspiron_1300.html
Als je via http://www.mobieletelefoons.nl er naar toe gaat dan zie je in kleine lettertjes staan: € 119 bijbetaling, pagina verder zie je dat niet meer. 8)7

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op zondag 14 mei 2006 @ 23:18:
[afbeelding]
http://www.studentmobiel.nl/t-mobilemet_laptop.php
kosten 2 jarig abbonement:
FLEX 20 (20 euro per maand) X 24maanden = 480euro
extra te betalen voor de laptop = 99 euro
opgetelt = 579euro

kosten 1 jarig abbonement:
Flex 20 (20euro per maand) X 12maanden = 240euro
extra te betalen voor de laptop = 335euro
opgetelt = 575euro

Aanbieding van de topic starter
Tmobile flex 20 (18euro ivm speciale aanbieding) X 24maanden = 432euro
extra bijbetalen voor laptop = 39euro (dvd + wifi)
verzendkosten 19,95
opgetelt = 490,95euro
(eerste 12 maanden € 16,00, daarna € 20,00) dus gemiddeld 18euro

Op deze site kan je je eigen cadeau met abbonement samenstellen.
als we het vergelijken met dezelfde provider kpn flex dus, komt dit toch wel wat duurder uit
T-mobile flex 20 X 12maanden = 240
extra bijbetalen voor de laptop = 419 euro
opgetelt = 659euro

typhone.nl heeft ook een aanbieding met een laptop
komt uit op 652euro

studentmobiel.nl komt toch als beste uit de bus denk ik, mede omdat die laptop 512mb geheugen heeft.

zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie? waar ik aan moet denken of weetjes oid
lieft zit ik vast aan een 1jarig abbonement aangezien het kwa prijs niet veel verschilt.
Waarom vind je de aanbieding van studentmobiel beter? De aanbieding van de topic starter is toch goedkoper? Of mis ik nu wat?

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

student mobiel heeft 512mb ram en een 1.6ghz processor

alleen studentmobiel heeft die prijzen iets omhoog gegooit

• SEQREEL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 17:37

SEQREEL

Tracing the untraceable

Ik heb vandaag de benodigde gegevens opgestuurd naar GSM.NL, zodra ik de laptop binnen heb zal ik jullie mijn mening geven!

Tevens zit er nu standaard een wifi en dvd dual drive in!

[ Voor 20% gewijzigd door SEQREEL op 25-05-2006 00:18 . Reden: Omdat er een wijziging in de aanbieding is! ]

Nec timide, nec tumide

Verwijderd

SEQREEL schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 00:18:
Ik heb vandaag de benodigde gegevens opgestuurd naar GSM.NL, zodra ik de laptop binnen heb zal ik jullie mijn mening geven!

Tevens zit er nu standaard een wifi en dvd dual drive in!
Standaard? Volgens de info op de site is dat € 39 extra.

• SEQREEL

SEQREEL

Tracing the untraceable

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 00:16:
[...]

Standaard? Volgens de info op de site is dat € 39 extra.
Nee nee, sinds vorige week is dat inbegrepen, als het een beetje meezit krijg je zelfs de 1,6 ipv de 1,5. Omdat andere telecom aanbieders deze nu ook hebben, en aangezien ze allemaal onder de zelfde overkoepelende organisatie vallen kopen ze ook bij het zelfde bedrijf in.

Nec timide, nec tumide

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

sommeige mensen op www.telecomvergelijker.nl hebben zelfs een 1.7Ghz bij www.mobieletelefoons.nl
Edit: ff iets anders, Dxdiag geeft aan dat er een 1,7 ghz processor in zit en geen 1,5. Hebben jullie dit ook?

• SEQREEL

SEQREEL

Tracing the untraceable

Dell zal niet eeuwig de 1,5 produceren voor de telecomaanbieders, aangezien de prijzen in computer land snel dalen zal Dell ook hierin meegaan toch? :o

Nec timide, nec tumide

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

valt zoon celeron M 1.5 ghz een beetje over te clocken? zodat je hem voor een servertje kan gebruiken? }:O

• SEQREEL

SEQREEL

Tracing the untraceable

Het vervelende is nu een week geleden heb ik alles opgestuurd maar nog geen reactie dat het abbonement aangevraagt is. Tevens reageren ze niet op email?! ;(

Nec timide, nec tumide

• JJvG
Ik heb ook de "gok" gewaagd en bij studentmobiel de mobiel + laptop besteld. Kreeg eerst geen bevestigingsmail, maar nadat ik ze een mailtje had gestuurd daarover kreeg ik alsnog de bevestiging binnen. Volgende dag alles thuis in de bus en afgelopen vrijdag alles opgestuurd. Gisteren (maandag) direct 's ochtends een bevestiging dat alles was ontvangen en binnen enkele dagen wordt opgestuurd.

Wat mij betreft tot dusver hele goede ervaring met studentmobiel. Had ik niet verwacht, maar ze komen professioneel over.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

JJvG schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:42:
Ik heb ook de "gok" gewaagd en bij studentmobiel de mobiel + laptop besteld. Kreeg eerst geen bevestigingsmail, maar nadat ik ze een mailtje had gestuurd daarover kreeg ik alsnog de bevestiging binnen. Volgende dag alles thuis in de bus en afgelopen vrijdag alles opgestuurd. Gisteren (maandag) direct 's ochtends een bevestiging dat alles was ontvangen en binnen enkele dagen wordt opgestuurd.

Wat mij betreft tot dusver hele goede ervaring met studentmobiel. Had ik niet verwacht, maar ze komen professioneel over.
ok relext op zoon reactie zat ik een beetje te hopen, ik zit er namenlijk zelf ook sterk over te denken, alleen mijn oude orange abbonement loopt nog tot 25julie en heb nog 60euro beltegoed over kan ik dat opmaken aan een goed doel ofzo? ik verbel toch niet zoveel...

Verwijderd

Ongeloofelijk zo'n akties. :o
Hier in belgie zijn ze een pak gieriger hoor :'(

• SEQREEL

SEQREEL

Tracing the untraceable

En ik hoor maar niks van gsm.nl vind dat best vervelend!? :'(

Nec timide, nec tumide

• SEQREEL

SEQREEL

Tracing the untraceable

Ik heb nu net een mailtje ontvangen van gsm.nl dat ze men contract hebben ontvangen! Hopen dat de rest nu sneller gaat en ik jullie kan vertellen hoe de laptop is!
SEQREEL schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:29:
En ik hoor maar niks van gsm.nl vind dat best vervelend!? :'(

Nec timide, nec tumide

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 17:23
Heb hier inmiddels ook via belnu.nl een tweetal Dell 120L's liggen.

Nu zit er geen WLan in.
Kan ik er een mini-pci Wlan kaartje in doen?
Ik kan alleen nergens de opening vinden om die er in te steken. Verder valt het me tegen dat er geen gewone PCMCIA aansluiting op zit.

Hoe zit het trouwens met geheugen uitbreidingen? Ik las dat er 256mb Dual Channel DDR in zit.

Kan ik dan beter 2 x 256mb er in doen, of 1 x 512??

American Express vraagbaak

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Hier een gebruiks aanwijzing voor het installeren van meer geheugen en voor het installeren van een mini PCI Wlan kaartje.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• SEQREEL

SEQREEL

Tracing the untraceable

Ik heb de 120L ook binnen maar heb wel wirreles lan en pcmcia

Nec timide, nec tumide

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

zou iemand wat homemade foto's van zijn laptop kunnen maken en posten?

op een of andere manier kan je het dan veel beter zien als die originele dell foto's...

ook wel raar trouwens dat je op indernet helemaal niet veel kan vinden over de: Latitude 120L en de Inspiron 1300
vergelijkingen enzo

bij de 120L zit het wifi kaartje nou ingebouwd of moet je die er aan de zeikant insteken met een antenne er aan...?

• JJvG
Ben zelf sinds een paar dagen ook de gelukkige bezitter van een 120L (via studentmobiel.nl). Helaas is de mobiel alleen nog steeds niet geleverd (28 mei besteld)! Ze reageren altijd netjes en snel, ook telefonisch, maar ze hebben wat problemen met late leveringen e.d.

Hoe dan ook, ik zal kijken of ik binnenkort wat homemade foto's kan posten (digicam vergeten op verjaardag, dus kan nu niet). 120L is met ingebouwde WiFi kaart en 1280x800 wide-screen monitor. Prima basis laptop, waar je mee uit de voeten kunt. Beloofde specs werden ook geleverd (512 MB en 1.6 celeron), dus dat is allemaal prima.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

JJvG schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:28:
Ben zelf sinds een paar dagen ook de gelukkige bezitter van een 120L (via studentmobiel.nl). Helaas is de mobiel alleen nog steeds niet geleverd (28 mei besteld)! Ze reageren altijd netjes en snel, ook telefonisch, maar ze hebben wat problemen met late leveringen e.d.

Hoe dan ook, ik zal kijken of ik binnenkort wat homemade foto's kan posten (digicam vergeten op verjaardag, dus kan nu niet). 120L is met ingebouwde WiFi kaart en 1280x800 wide-screen monitor. Prima basis laptop, waar je mee uit de voeten kunt. Beloofde specs werden ook geleverd (512 MB en 1.6 celeron), dus dat is allemaal prima.
hoeveel tijd zat er tussen, dat je die brief opgestuurd hebt met je copie bankafschrift en paspoort en dat je die laptop hebt gekregen?

• JJvG
Samengevat: twee weken.

Het hele verhaal is als volgt:
Ik heb 28 mei alles opgestuurd, dus 29 mei hebben ze alles ontvangen en kreeg ik een bevestigingsmail. Ze zeiden dat de levertijd 1-3 werkdagen was. Op 6 juni heb ik opnieuw geinformeerd wat de status was en alles was binnen (zeiden ze). Door de enorme drukte hadden ze wat vertraging met uitleveren van bestellingen en het bijwerking van de contracten.

Op 12 juni ontving ik (na nog een mailtje) het bericht dat de telefoon nog (steeds) niet binnen was, maar dat de laptop zou worden opgestuurd. Dat is ook gebeurd, maar omdat ik zelf overdag nooit thuis ben, staat TPG voor een dichte deur. Uiteindelijk heb ik donderdag de laptop opgehaald, nadat ze 'm woensdag en donderdag (overdag) bij ons aan de deur hadden bezorgd. De mobiel laat nog steeds op zich wachten, maar verwacht ik een dezer dagen.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

aha dus als ze het nu minder druk hebben gaat het waarschijnlijk allemaal nog wat sneller, en ik heb ook geen telefoon erbij dus daar hoef ik ook niet op te wachten...
kun je inmiddels al foto's maken?

Verwijderd

Is de dell latitude 120 geschikt om goed dvd's-films (ook +- R/RW?) mee te kijken.En te branden? Wat houdt een dvd combo drive in? graag een reactie. BVd

• JJvG
Foto's komen waarschijnlijk woensdagavond, aangezien ik vanavond en morgenavond ook vergaderingen heb. DVD filmpjes kijken verwacht ik geen problemen mee, aangezien er gewoon een prima DVD speler in zit. +/-R(W) zou ik ik niet weten, aangezien ik geen DVD-brander heb, heb ik ook geen gebrande DVD's om te testen. DVD-combo drive betekent volgens mij niet anders dan " je kunt er ook CD's mee lezen (en in dit geval ook schrijven)

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Nou de foto's zijn niet meer nodig, want dit berichtje word verstuurd via een Inspiron 1300
:) ik heb hem ook besteld, en binnen 2 weken binnen alles keurig geregeld...

het probleem is alleen dat: ik een Latitude 120L heb besteld en een Inspiron 1300 heb gekregen ;(

volgens de site van Dell is de Latitude toch zeker 200 euro duurder, en die leek mij er ook iets mooier uit zien, maarja ik zie wel of ik er nog even achteraan mail deze bevalt me op het moment ook prima...
Pagina: 1