Deze morgen starte ik mijn pc op, eerste probleem was al de bootpiep, deze was tuuuututut en niks meer, maar hij blijft verder opstarten, HDD draait op, windows boot (kan ik horen door de boxen), maar nooit beeld
scherm krijgt dus geen signaal, zelfs het bios scherm zie ik niet
kan ik hieruit concluderen dat de grafische kaart omzeep is, of kan het iets anders zijn?
mij lijkt het dat zonder de cpu windows nooit zou kunnen booten (of kan het zijn dat windows nooit boot maar eigenlijk gewoon het geluid geeft), HDD werkt ook lijkt me, voeding ook (anders zou er nooit geboot zijn)
zou het kunnen dat bv het moederbord geen goed signaal meer geeft, of het pcie slot kapot (lijkt me niet , een pc kan toch niet starten zonder grafische kaart?)
dus grafische kaart of toch niet
specs:
-amd 3700+ SD
-msi k8n neo FI
-XFX 7900gt
-IDE 160gb WD
-antec 450 watt
dit lijken me de enigste relevante (scherm werkt btw nog op andere schermen)
scherm krijgt dus geen signaal, zelfs het bios scherm zie ik niet
kan ik hieruit concluderen dat de grafische kaart omzeep is, of kan het iets anders zijn?
mij lijkt het dat zonder de cpu windows nooit zou kunnen booten (of kan het zijn dat windows nooit boot maar eigenlijk gewoon het geluid geeft), HDD werkt ook lijkt me, voeding ook (anders zou er nooit geboot zijn)
zou het kunnen dat bv het moederbord geen goed signaal meer geeft, of het pcie slot kapot (lijkt me niet , een pc kan toch niet starten zonder grafische kaart?)
dus grafische kaart of toch niet
specs:
-amd 3700+ SD
-msi k8n neo FI
-XFX 7900gt
-IDE 160gb WD
-antec 450 watt
dit lijken me de enigste relevante (scherm werkt btw nog op andere schermen)