Toon posts:

[BF2] Corrupted

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met battlefield 2. Wanneer ik in het spel kom gaat alles nog goed, maar zodra ik een tijdje (5 a 10 min) gespeeld heb gaat hij terug naar het hoofdmenu en dan krijg ik de volgende foutmelding: Corrupted File/ Memory [81139] en af en toe ook [81141]. Ik heb eerder al problemen gehad met het patchen van 1.22 omdat hij toen zei patching failed. Op dit moment heb ik de patched files van een vriend van mij. ik heb de battlefield 2 map van hem. Nu probeerde ik het weer en zegt hij :
in ~e5.0001is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.
Ik ben een week geleden naar kpn internetplusbellen overgestapt (ik weet niet of dit er mee te maken heeft). iemand een oplossing? btw : vroeger kon ik wel bf2 spelen dus mn specs zijn we goed genoeg.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je het spel al ns opnieuw geinstalleerd? Toevallig onlangs drivers geupdate? Zet ze dan eens weer terug.

Verwijderd

Topicstarter
kheb het al 14 keer opnw geinstalleerd dus daar ligt het niet aan ;)

Verwijderd

Lekker geloofwaardig 14x was het geen 13 of 15 en dat betekend niet dat het daar niet aan zou liggen...

Ik zou eens zoeken naar patch failed ofzo bij techsupport van ea, zomaar klakkeloos bestanden kopiëren zal niet veel zin hebben (register enzo).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ea ook al gebeld en ze wisten niet wat het was :( . en heb net ECHT voor de 15e keer opnw geinstalleerd. ik lul echt niet zo wanhopig ben ik. overal zeggen ze install opnw en die dan dit dat maar niets werkt :(

Verwijderd

Draai Memtest eens,het lijkt erop of het geheugen fouten maakt,en daardoor je BF2 corrupted maakt

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
Idd, geheugen lijkt brak.1x 256 + 2x 512 lijkt me ook niet echt ideaal om mee te draaien.

Verwijderd

Topicstarter
ik draai dus die memtest en hij geeft de volgende foutmelding:
Memory error detected for word pair# 60049642, values 1532773965, 1398556237 do not match see the FAQ (http://HciDesign.com/memtest) for advice on what to do next. alleen deze foutmelding staat er niet bij :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Draai eens http://www.memtest86.com/ (booten van cd'tje tijdens opstarten PC). Deze geeft een stuk duidelijker aan of je geheugen al dan niet brak is :)

Verwijderd

Topicstarter
moet ik dus memtest op cd zetten en voordat ik hem heb opgestart in de cd/dvd speler douwen? en dan draait hij automatisch? want ik had 3142 fouten in 512 mb :'(

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:45
De windows versie doet het ook gewoon. Maar als memtest fouten geeft dan is het niet goed.

Probeer als eerst eens te mixen:
code:
1
2
3
4
Alleen 512
Alleen 256
512 bank1   256 bank 2
256 bank1   512 bank 2

Als je dan nog fouten hebt kun je proberen het voltage op je geheugen te verhogen ik het bios. (niet hoger dan 2.85v!!)

Als de problemen er dan nog zijn moet je nieuw ram kopen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik meot zeg maar als hij een fout aangeeft steeds op enter drukken. dus ik heb in totaal 3142 op enter gedrukt en dat lijkt mij niet echt goed. (had ff iets op de knop enter gelegd). maar die 512 is waarschijnlijk niet goed?

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:45
Waarschijnlijk is die 512 kapot ja.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

haal die er eens uit,en start op met de rest van het geheugen en test dan opnieuw

Verwijderd

Topicstarter
met die 2x 256 heb ik maar iets van 3 foutjes inzitten ofzo
en met die 512 dus veeel meer.

Verwijderd

hmm,maar hij moet foutloos zijn,dus 0,wat er precies aan de hand is met je syteemmdat is mij een raadsel.

Maar probeer dit nog eens,alle bankjes afzonderlijk,en kijk of er 1 tussen zit,met 0 fouten

Je gebruikt toch wel memtest 86?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik gebruik memtest86 en ik zal proberen.

Verwijderd

ik had precies het zelfde toen ik mijn moederbord iets te veel had overgeclocked.heb hem een beetje terug gezet en het probleem was opgelost.
Pagina: 1