Ik heb een probleem met battlefield 2. Wanneer ik in het spel kom gaat alles nog goed, maar zodra ik een tijdje (5 a 10 min) gespeeld heb gaat hij terug naar het hoofdmenu en dan krijg ik de volgende foutmelding: Corrupted File/ Memory [81139] en af en toe ook [81141]. Ik heb eerder al problemen gehad met het patchen van 1.22 omdat hij toen zei patching failed. Op dit moment heb ik de patched files van een vriend van mij. ik heb de battlefield 2 map van hem. Nu probeerde ik het weer en zegt hij :
in ~e5.0001is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.
Ik ben een week geleden naar kpn internetplusbellen overgestapt (ik weet niet of dit er mee te maken heeft). iemand een oplossing? btw : vroeger kon ik wel bf2 spelen dus mn specs zijn we goed genoeg.
in ~e5.0001is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak.
Ik ben een week geleden naar kpn internetplusbellen overgestapt (ik weet niet of dit er mee te maken heeft). iemand een oplossing? btw : vroeger kon ik wel bf2 spelen dus mn specs zijn we goed genoeg.