Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IE 7 beta 2

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:17

aex351

I am the one

Topicstarter
Enkele secties waaronder Myreact werken niet 100 procent onder IE 7 beta 2. Dit heb ik al eens eerder gemeld alleen toen werd er gezegd omdat IE7 nog een beta is dat het waarschijnlijk verbeterd zal worden.

Maar gezien IE7 niets meer op deze punten zal veranderen, zo word gezegd, word het dan niet eens tijd om dit forum ook werkend te maken onder IE7.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

Nee. Beta is beta.

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Ja en het woord "beta" bestaat uit 4 letters, interessant.

Verwijderd

Ja goh, wat verwacht je dan? Als iets niet helemaal goed werkt, kan het net zo goed een bug zijn, aangezien het nog een beta is. Zelfs in officiële releases kunnen bugs zitten. Maar van officiële releases mag je verwachten dat ze gewoon gebruikt worden. Van beta's mag je imho verwachten dat ze alleen gebruikt worden door mensen die snappen wat een beta is.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
aex351 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:40:
Maar gezien IE7 niets meer op deze punten zal veranderen, zo word gezegd, word het dan niet eens tijd om dit forum ook werkend te maken onder IE7.
Naast het feit dat het nog een beta is, draai je het probleem om.

Het probleem ligt niet bij dit forum, maar bij IE, zij renderen het verkeerd, de code van dit forum is prima volgens de standaarden.

Stuur Microsoft een mailtje, zou ik zeggen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien ff nieuwe beta kopen ofzo? O-)

Ik draai hier zowel FireFox als IE7 naast elkaar; geen enkel verschil te zien in "ondersteunde dingetjes" behalve de issues waar men al jaren over bakkeleit... En ja, ook GoT werkt vlekkeloos tot op heden.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 12-05-2006 20:50 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
anandus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:49:
[...]
Naast het feit dat het nog een beta is, draai je het probleem om.

Het probleem ligt niet bij dit forum, maar bij IE, zij renderen het verkeerd, de code van dit forum is prima volgens de standaarden.

Stuur Microsoft een mailtje, zou ik zeggen :)
Waarom ga je er altijd vanuit dat het probleem bij een ander ligt als het om microsoft gaat, belachelijke instelling. Heb je de code van dit forum al eens onder de loep genomen voordat je zulke uitspraken doet. Het kan best zijn dat er gewoon een correcte stylesheet moet worden gemaakt gezien er voor IE6 ook een aparte stylesheet op dit forum word gebruikt.

Verwijderd

[rml][ Bugs] Nieuwe Opera 7.10[/rml]
[rml][ NOTE / BUG] IE7 perikelen[/rml]
[rml][ firefox] siteNavHideCurrent is not defined[/rml]

Het heeft geen bal met Microsoft te maken.

Oplossing: submit het probleem bij het IE7 team, en laat hen maar uitzoeken wat er verkeerd gaat.

• aex351

aex351

I am the one

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:02:
[rml][ Bugs] Nieuwe Opera 7.10[/rml]
[rml][ NOTE / BUG] IE7 perikelen[/rml]
[rml][ firefox] siteNavHideCurrent is not defined[/rml]

Het heeft geen bal met Microsoft te maken.

Oplossing: submit het probleem bij het IE7 team, en laat hen maar uitzoeken wat er verkeerd gaat.
Wat een anti ie7 haat zeg.
Dus als het geen bal met microsoft heeft te maken dan ligt het probleem bij dit forum, bedankt dat je ondanks al die fijne links toch even mededeelt.

In januari heb ik dit ook al gepost, zoals ik 1e post vertelde, en probleem is er nog steeds.
Alle websites werken prima op dit forum na en alsnog probeer je microsoft de schuld te geven.

[ Voor 16% gewijzigd door aex351 op 12-05-2006 21:10 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
aex351 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:08:
In januari heb ik dit ook al gepost, zoals ik 1e post vertelde, en probleem is er nog steeds.
Alle websites werken prima op dit forum na en alsnog probeer je microsoft de schuld te geven.
Ehmz ja, dat kan best natuurlijk. Als de HTML/CSS/JS van het forum een bug triggert in IE, dan is dat de schuld van IE en niet van onze bovenste beste devvers O+ . Daarnaast is IE nog steeds een bèta en in bèta's worden bugs gefixt. Dat gebeurt ook in de renderengine, want anders heeft het natuurlijk geen zin een bèta uit te brengen als je als developer toch niets doet met de feedback. Dus opnieuw: meld het bij het IE-team, ze hebben er een bugdatabase bij waar dat kan geloof ik :) .

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
aex351 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:08:
[...]

Wat een anti ie7 haat zeg.
Dus als het geen bal met microsoft heeft te maken dan ligt het probleem bij dit forum, bedankt dat je ondanks al die fijne links toch even mededeelt.

Zolang IE7 de final status niet bereikt heeft zal waarschijnlijk het antwoord ook niet echt veranderen. IE7 is Beta, dus nog in ontwikkeling. Gezien de vele veranderingen die al doorgevoerd zijn sinds de eerste beta (ik heb er inmiddels diverse gezien) zou het me niet verbazen dat er ook nog aan deze feature gesleuteld gaat worden.

Microsoft is er immers bij gebaat dat jij alle webpaginas kan bekijken, zodat jij niet overstapt naar een ander product. Mocht toch blijken dat in de final toch deze view niet werkt, zou het mij niet verbazen dat er wellicht met een kleine aanpassing in de code op GoT toch een oplossing kan worden bereikt. Jij en wij worden er niet blij van als MyReact (of enige andere pagina) niet te gebruiken zou zijn in een van de waarschijnlijk straks veel gebruikte browser ;)
Dus ik zou zeggen, haal nog even rustig adem, en wacht even tot er een release candidate komt, of wellicht een final.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hij haalt nota bene topics aan met een Firefox- en Opera-problemen? :?

Het heeft gewoon geen zin om een site compatible te maken met software waar nog aan gewerkt wordt. Alle moeite die het devteam nu doet om het zaakje in IE7 te laten werken is voor niks geweest als het straks een bug blijkt te zijn die in de final weggewerkt wordt. Beta's zijn niet bedoeld om continu mee te werken, maar om dingen te testen. Jij bent niet aan het testen; je bent sites aan het bezoeken met een stuk software dat for all you know zo lek is als een mandje, en als je er problemen mee ondervindt dan moeten ze maar gefixt worden?

De tijd die crisp hierin zou moeten steken kan hij veel beter in andere dingen investeren. Als het IE7-team later een final uitpoept kan het zaakje altijd nog compatible gemaakt worden, mocht die renderfout er dan nog zijn.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Ben je blind, of ben je gewoon dom? Waaruit blijkt dat ik IE7 haat? Ik geef wat links naar een topic over een Opera beta, IE7 beta en een issue met een Firefox beta. En die laatste bug werd "automatisch" verholpen toen de bezoeker zijn Firefox versie updatete.
Jij loopt te zeuren dat het probleem altijd bij een ander zou liggen als jet om Microsoft gaat. Dat zijn jouw woorden. En ik probeer duidelijk te maken dat het bij Opera of Mozilla precies hetzelfde zou gaan. Een bug in een beta, is een bug in de beta, niet een bug in het forum. Dat is de uitgangspositie. Of die beta dan van Microsoft is of niet doet er niet toe. Dát is wat ik bedoel.
Donder toch op. Klik eens op het 3e linkje dat ik gaf. Zie je dat? Probleem met een "bug" verholpen zonder dat er iets aan het forum is veranderd. Zou het dan niet zonde geweest zijn als onze beste crisp zijn kostbare tijd had verspild aan onzin?

Als je zo nodig door wilt blijven zeiken, moet je eerst zorgen dat je gelijk hebt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Naja, het lijkt me wel duidelijk zo. Zolang er geen final release is van IE7 gaan we er niet van uit dat de featureset compleet is, en gaan we dus nog niet werken om onze templates ervoor geschikt te maken. En zoals Cheatah al probeert duidelijk te maken, dat heeft te maken met het 'beta' gedeelte van IE7, en niet met de maker.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.