Toon posts:

Farcry installatieproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net Farcry gekocht en wou het spel installeren, maar elke keer tijdens het opstarten loopt de pc (bijna) vast.
Andere cd's/dvd's zijn geen probleem, ik kan de dvd in deze computer ook niet uitlezen, want dan loopt de pc vast.

Specs:
AMD 3000
7800GS (84.56 driver)
NEC 2510A

Pc opnieuw opstarten geeft geen oplossing, ook het spelen van andere games (BF2, Fifa2006) geven geen problemen.
Iemand nog suggesties?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Je hebt het over de gewone FarCry PC versie uit 2004? Als in:
[rml][ PC] Far Cry deel 6[/rml]

Het enige dat ik kan verzinnen is dat de game niet houdt van CD emulatie software zoal Daemon Tools of virtual Clonedrive en dergelijke.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, idd FarCry (budget) de pc versie.

Daemon tools heb ik gedeinstaleerd en pc gereset. Firmware nec heb ik geupdate naar 2.18.
Geheugen heb ik er niet bijvermeld, 2x 512MB.

probleem blijft echter bestaan, erz it geen krasje of ed op de dvd.

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Het zal niet de eerste keer zijn dat emulator zooi de boel verkloot, vooral Daemon Tools is daar heel erg goed in, gebruik liever Alcohol, trust me.
Daemon Tools kan dit soort dingen BLIJVEND veroorzaken, ik heb het namelijk ook met dat progje gehad, het enige wat hielp was een full format en reinstall van windows, gebruikte het toen niet meer, maar alcohol, en klaar was kees. Ik dacht eerst dat het misschien mijn lezer was, maar nee, dat is het niet, Daemon Tools is de schuldige.
Dus zelfs als je het volledig verwijdert gaan de problemen meestal nog door, ik heb het al meer gehoord en gelezen.
Tip: helaas kan het niet anders, format -> reinstall, gebruik van alles behalve Daemon Tools, van andere progs heb ik nooit last ondervonden.
Werkt dat ook niet, dikke kans dat de DVD gewoon ruk is.

[ Voor 5% gewijzigd door gabiballetje op 12-05-2006 21:50 ]

Verwijderd

Lijkt me sterk dat Daemontools de oorzaak is, ik heb er nog nooit problemen mee gehad (versie 3.x dan en de default drivername wijzigen naar iets wat je zelf leuk lijkt), versie 4.x schijnt niet al te lekker werken soms).

Ik zou eerder kijken of je starforce op je pc hebt staan.
En anders download je gewoon een image, moet geen probleem zijn als je een legale serial hebt en geen cracked exe gebruikt :)