Toon posts:

Word 2003 hangt voor 1 a 2 mins bij openen/opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via windows gewoon een word document open staat word heel snel klaar met het document. Geen probleem.
Als ik echter dan vanuit word een document wil openen via bestand- openen, en ik wil van map veranderen. Dan hangt word voor een paar minuten, maar daarna kan ik wel weer verder.
Dit ook bij opslaan, het venstertje verschijnt, ik klik op die balk bovenin om van map te veranderen, en dan hangt ie weer voor een paar minuten. Maar als dit eenmaal geweest is kan ik gewoon wisselen van mappen wat ik wil, dit gaat dan snel :) Uiteraard totdat ik dan weer bestand-open/opslaan doe, dan begint het weer opnieuw met het hangen.
Echt heel raar, weet iemand wat dit kan zijn :?

En het is ook bij lege mappen en in mn andere mappen staan maar een paar documentjes, dus het is niet dat er 1000'den files in staan ofzo :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Heb je toevallig netwerkkoppelingen in Deze Computer staan die niet meer beschikbaar zijn?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

office mag in office 8)7 CSA-->OFF

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Ik ken twee dingen wat dat betreft.

-Corrupte printerdriver, word past het document aan aan de default printer.
-Word 97 bestand openen met word 2003, oudere versies gaan wat langzamer open.

Gooi ook je virusscanner eens uit.

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 19:36

JF_

Word zoekt waarschijnlijk naar een remote locatie die niet meer bestaat, Internet Explorer had (heeft?) die rotgewoonte ook. Voor IE is 't een kwestie van je site-history opschonen, voor Office zal 't ook zoiets zijn - wis de map c:\documents and settings\<user>\Application Data\Microsoft\Office\Recent eens (staat als 't goed is vol met tientallen, honderden, zo niet duizenden shortcuts), misschien helpt 't (kwaad kan 't voor zover ik weet niet).

Verwijderd

Topicstarter
Ah dat kan kloppen. Het gaat namelijk om een laptop, ik heb daarop op 3 gedeelde netwerkschijven van mn server thuis staan, maar als ik ergens anders ben dan thuis kan je die idd niet benaderen. Ik zal het nog eens proberen als die schijven wel beschikbaar zijn (thuis dus met server aan)
Maar is hier niets aan te doen dan? Want dit zou betekenen dat als ik niet thuis ben dat er niets aan te doen is dat het zo langzaam gaat :?

Bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 01:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar als het door die gedeelde schijven zou komen (wat me plausibel lijkt), waarom hebben andere programma's als photoshop en [insert random programma wat niet in office zit] dit dan niet?

Verwijderd

Topicstarter
schop!

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-07 14:26

Baziz

Smokey Nutz

Heb je het probleem inmiddels opgelost? Ik ondervind dit namenlijk ook.

Het duurd +/- 40 seconden voor dat het uitrol menu bij "zoeken in" in het venster "openen" eindelijk verschijnd, terwijl als je op "mijn computer" klikt je wel direct naar de netwerkbronnen kunt.

=edit=

Op de pc waar dit probleem zich voor deed stond idd een mapping naar een pc die niet meer aanwezig was in het netwerk. Na de mapping te hebben verwijderd was het probleem opgelost.

[ Voor 31% gewijzigd door Baziz op 30-05-2006 12:08 ]

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwards

Pagina: 1