Ward Vr schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:51:
[...]
Hoe sla ik de beelden dan op ?
En wat gebruik ik voor de beste beeldkwaliteit ?
Een treffelijke webcam of een Nikon 4600
Hoe zit het dan eigenlijk met de voeding vanhet fototoestel, werkt hij dan op de batterijen,
of krijgt hij stroom via de kabel ?
Je stelt veel vragen waar je door een beetje zoeken (en logisch nadenken) wel zelf achter kan komen....
Wat bedoel je met ' Hoe sla ik de beelden dan op' ?
Bedoel je foto's opslaan, zo ja gewoon op de normale manier....
Bedoel je video opslaan dan zou ik zeggen zoek is naar video capture programma's

. Kan deze camera wel live video afspelen of is de video-out alleen voor het weergeven van foto's op tv. Indien het laatste dan is het gewoon niet mogenlijk om je camera als wevcam te gebruiken.
Beste beeldkwaliteit..
Als je camera alleen maar een video-out heeft welke live beelden kan uitzenden dan is de keuze makkelijk toch

. Ik heb je nog niks zien vertellen over andere mogenlijkheden van deze camera om live video uit te zenden.
Ik wil op de laatste vragen niet ingaan gezien deze nog simpeler zijn dan de vorige. Mijn advies is koop gewoon een webcam scheelt je veel tijd en werkt meteen. Alleen als je een echte tweaker bent zou ik hiermee doorgaan maar ik heb t idee dat je teveel wil krijgen ipv zelf wat uit te uitzoeken excuus als dat verkeerd doorkwam. Succes met je projectje