MP3 data cd lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Als ik via windows een dada cd wil maken met alleen MP3 voor in de auto. Dan sleep ik de albums die ik wil naar de cd-rom en daarna wil ik ze branden. MAAR: Dan zegt windows bij het kopieren: Bij het bestand blablabla.mp3 hoort extra indormatie die bij kopieren mogelijk verloren gaat, Kopieren heeft geen onvloed op het bestand zelf.

En vervolgens doe ik: Deze bestanden op cd branden. Maar dat lukt dat niet. Windows geeft aan dat de er een fout is en dat cd mogelijk niet meer bruikbaar is.

Met nero lukt het wel om een data-cd te maken maar deze wil dan niet afspelen in de auto.

Signature

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Welke versie van Windows en welk brandprogramma.Doet ie dat bij alle nummers ? iets meer informatie

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Om wat voor Windows versie gaat het hier? Is deze up-to-date?
Wat voor brander/moederbord/voeding heb je?

Wat is de inhoud van de gelukte CD als je hem bekijkt in Explorer?

Megajr schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:48:
Welke versie van Windows en welk brandprogramma.
Géén brandprogramma. Hij bedoelt via Windows.

[ Voor 37% gewijzigd door Rone op 12-05-2006 19:49 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• PilatuS
  • Niet online
Het kan zijn dat de met Nero gebrande cd het niet doet in de auto omdat de mp3's in mappen staan. Het is beter om de mp3's gewoon los in de root te zetten.

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Het kopieren heb ik nu opgelost. Op alle MP3's die niet willen stond 1 of andere beveiliging aan omdat die van een andere computer komen. Nadat ik die heb uitgezet kopieren ze wel allemaal goed.

Alleen het branden wil nog niet.

edit- ik gebruik dat brandprogramma van windows xp zelf. Dat je alles naar de lege cd sleept en die maakt er een soort snelkoppelingen van en vervolgens brand je ze.

edit2- de mp3 cds deden het altijd wel gewoon met mappen in de auto. Alleen een vriend van me maakte ze dan. Ook op dezelfde manier via windows.

[ Voor 45% gewijzigd door BMW_M3 op 12-05-2006 20:02 ]

Signature

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-02 14:41
Als je met Nero brand, gebruik dan voor die MP3 CD's track-at-once mode en niet disk-at-once. Dus gewoon de meest basic mode die er is. Ik heb zelf een MP3 CD-speler gehad en die had altijd moeite met CDtjes van Nero, tenzij ze dus TAO gebrand waren.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:20
Kan je autoradio wel mp3's?

http://specs.tweak.to/16567

Pagina: 1