Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Vodafone] Hoe meet men aantal e-mails met / zonder attachm.

Pagina: 1
Acties:

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hallo,

Vodafone biedt tegenwoordig Bel & Multimedia abonnementen (voorheen UMTS).
Nu krijg je bij een bundel van 35 euro bijv. 275 belminuten/sms/e-mail zonder attachment en/of 70 videobel minuten / MMS met attachm / e-mail met attachm.

Maar wat ik niet begrijp. Stel dat je je EIGEN e-mail account instelt in de IMAP client in je telefoon en niet die van Vodafone (@vodafone.nl), kan Vodafone dan tóch het aantal e-mails dat je binnenhaalt / verstuurt zien (en of ze wel of niet met attachment zijn ) ?

Of valt dit binnen 'minuten / dataverkeer buiten Live-tegoed' ?

Weet iemand hoe dit precies werkt ?

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Niemand hier met zo'n abonnementje die deze vraag kan beantwoorden ?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13
Zover ik weet zijn die kosten alleen als je via Vodafone mailtjes verstuurd, als je je eigen IMAP of POP server gebruikt dan gaat het naar hoeveelheid data.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
Als je een eigen server gebruikt, kost dat 75 cent per kwartier. Als je over de 1 Mb gaat binnen dat kwartier, betaal je 2 euro per Mb. Je kunt volgens mij ook een internetvoordeelbundel nemen, dan gaan de kosten daarvan af.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13
djeejdjeej schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:38:
Als je een eigen server gebruikt, kost dat 75 cent per kwartier. Als je over de 1 Mb gaat binnen dat kwartier, betaal je 2 euro per Mb. Je kunt volgens mij ook een internetvoordeelbundel nemen, dan gaan de kosten daarvan af.
Ik vind dit een stomme regeling; bellen gaat per seconde maar als je alleen een klein dingetje met bijv ssh wilt doen ben je gelijk 75 cent kwijt terwijl je misschien 3k aan data verbruikt...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.